نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی و ظرفشویی ایندزیت در کرمان

 

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی و ظرفشویی ایندزیت در کرمان

 

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی و ظرفشویی ایندزیت در کرمان

اینجا تعمیرگاه مجاز ایندزیت ( نمایندگی تعمیرات ایندزیت ) میباشد ، الان که وارد این صفحه شده اید ،  به احتمال زیاد یکی از محصولات ایندزیت (یخچال ، یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید ، ماشین لباسشویی ، ماشین ظرفشویی ، اجاق گاز ، مایکروفر ، مایکروویو ، جاروبرقی ) شما عزیزان به مشکل برخورده است

دیگر نگران نباشید 

 

نمایندگی تعمیرات ایندزیت

نمایندگی ایندزیت یک شرکت ایتالیایی است که در فابیانو در استان آنکووا واقع شده است. این شرکت به عنوان یکی از برند های مطرح دنیا در حوزه تولیدات لوازم خانگی می باشد. از محبوب ترین لوازم خانگی ایندزیت می توان به موارد زیر اشاره نمود:

نمایندگی تعمیرات و تعمیرگاه مجاز ایندزیت سرویس چه خدماتی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد؟

برخلاف سال  های گذشته که برای تعمیرات لوازم خانگی ایندزیت لازم بود آن را به تعمیرگاه ها منتقل کنیم ، ایندزیت سرویس بعنوان نمایندگی تعمیرات ایندزیت با بهره گیری از تکنسینهای آموزش و دوره دیده در زمینه تعمیرات ایندزیت کلیه ی تعمیرات را در منزل شما انجام می دهد.تعهد ما پس از تعمیر به پایان نخواهد رسید. به منظور رضایت مشتریان تمامی قطعات و خدمات انجام شده را تضمین می نماییم.قیمت طبق نرخ های مصوب اتحاده با فاکتور ارائه می شود .شما می  توانید با تماس با تلفن های ما بعنوان نمایندگی تعمیرات ایندزیت از مشاوره رایگان ما استفاده کنید تا چنانچه مشکل جزئی بود ، بدون نیاز به تکنسین مشکل برطرف شود .

 

درباره ایندزیت

شرکت تولید کننده لوازم خانگی ایندزیت ، یک برند ایتالیایی می باشد. شرکت ایندزیت، به‌ عنوان دومین تولید کننده بزرگ لوازم خانگی مدرن در اروپا و و پنجمین در جهان به ‌شمار می‌آید. میلیون‌ها خانواده در سراسر جهان محصولات ایندزیت از جمله ماشین لباسشویی را انتخاب و مورد استفاده قرار داده‌اند، که برخی شیفته نوآوری و طرح‌های متنوع آن شده و برخی دیگر کیفیت بالای آن‌ را ملاک این انتخاب گذاشته‌اند.

این مطلب را دوست داشتید؟ لطفا به آن امتیاز دهید و با دوستان خود به اشتراک بذارید.
# # # # # #

دیدگاهتان را بنویسید

اگر درباره این مطلب نظری دارید می توانید از طریق این قسمت با ما و بازدیدکنندگان ما به اشتراک بگذارید.

  • 16 − 8 =

    دیدگاه ها

    1. نجمه پورواعظی

      سلام ماشین لباسشویی من فقط چراغ اولیه اش روشن میشود. دیگه چراغ قفلش روشن نمیشه و کار نمیکنه . دلیلش چیه؟

      پاسخ
      6 سال پیش
    2. نجمه پورواعظی

      سلام ماشین لباسشویی من فقط چراغ اولیه اش روشن میشود. دیگه چراغ قفلش روشن نمیشه و کار نمیکنه . دلیلش چیه؟

      پاسخ
      6 سال پیش
    3. حمید

      سلام: ماشین لباسشویی ایدزی داریم که هنگام آبگیری بلا فاصله آبها تخلیه میشوند .میخواهم در منزل تعمیر شود آیا تعمیرات متخصص سرلک دارید .آدرس :شهر کرمان .سکونت دارم .ممنون

      پاسخ
      5 سال پیش
    تلفن رزرو سرویس: 09134403768