یکی از خدمات اصلی مجموعه کرمان تعمیر تعمیر ماشین لباسشویی در کرمان بوده که تعمیرکاران ما خدمات تعمیر لباسشویی‌های اتوماتیک و همچنین ظرفشویی برند پاکشوما را انجام می‌دهند.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی و ظرفشویی پاکشوما در کرمان

نمایندگی پاکشوما کرمان

شرکت پاکشوما یکی از تولید کنندگان با سابقه در حوزه لوازم خانگی محسوب می شود که با عرضه محصولات متنوع و با کیفیت موفق به جلب رضایت مشتریان شود.
استفاده از تکنولوژی های روز و همکاری با شرکت‌های بین المللی در عرصه تولید لوازم خانگی موجب رشد بیش از پیش این برند شد.

تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما در کرمان

سایت کرمان تعمیر با دارا بودن متخصصین تعمیرات لباسشویی و ظرفشویی پاکشوما این اطمینان را به شما همشریان عزیز می‌دهند، که تعمیرات لباسشویی پاشوما شما به صورت تخصصی برند پاکشوما کار خواهد شد.

ثبت درخواست تعمیر لباسشویی پاکشوما در کرمان

برای ثبت درخواست تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما در کرمان فقط کافیست با شماره تلفن‌های پشتیبانی سایت کرمان تعمیر تماس حاصل کرده تا با توجه به محدوده محل سکونت شما تعمیرکار متخصص پاکشوما نزدیک به محدوده شما را انتخاب و هماهنگی‌های لازم جهت اعزام فوری تعمیرکار در محل را انجام دهد.

در ادامه به بررسی و توضیح درمورد مشکلات متداولی که برای ماشین‌های لباسشویی پاکشوما رخ می‌هد و نحوه رفع مشکلات آن را خواهیم پرداخت.

نمایندگی پاکشوما کرمان

لرزش لباسشویی پاکشوما

یکی از بیشترین سوالاتی که در تماس با پشتیبانی کرمان تعمیر دارند در خصوص لباسشویی پاکشوما دارند، که عمدتا خود فرد مشکل را می‌تواند برطرف کند؛ علت لرزش لباسشویی پاکشوما می‌باشد.

عمده ترین دلیل لرزش لباسشویی پاکشوما، تراز نبودن لباسشویی پاکشوما می‌باشد، درصورتی که فشار از بالای لباسشویی می‌آورید لباسشویی لقی دارد و کمی بالا پایین می‌شود، لباسشویی شما تراز نیست و بایستی با استفاده از پیچ‌های تنظیم ارتفاع جلو لباسشویی که زیر لباسشویی وجود دارد، با توجه به لقی هر طرف پیج پایه لباسشویی را کمی بسته یا باز کنید.

زمانی که ارتفاع تنظیم شد و لباسشویی دیگر لقی نداشت خواهید دید که لرزش لباسشویی شما برطرف می شود.

در صورتی که لباسشویی شما به خوبی روی زمین تراز بوده و لقی ندارد، اصلی ترین دلیل آن خرابی کمک‌های لباسشویی پاکشوما بوده که بایستی به متخصصین کرمان تعمیر اطلاع داده که جهت بررسی سالم بودن کمک لباسشویی و درصورت خرابی نسبت به تعویض کمک‌های لباسشویی اقدام کنند.

در نهایت اگر مشکل لرزش لباسشویی پاکشوما مربوط به هیچکدام از موارد توضیح داده شده نبود، به احتمال زیاد ممکنه مشکل خرابی شفت و سه نظام و همچنین بلبرنگ‌های دیگ لباسشویی بوده باشد، که بایستی بررسی و رفع مشکل را به متخصصین کرمان تعمیر بسپارید.

آب ریزی از زیر لباسشویی پاکشوما

آب ریزی از زیر لباسشویی ممکنه به دلیل سوراخ شدن ژنت‌های ارتباطی بین جا پودری لباسشویی به دیگ و یا دیگ به پمپ لباسشویی و همچنین خراب شدن واشر دور درب لباسشویی و یا افتادن شلنگ تخلیه آب روی زمین باشد.

درصورت مشاهده آب ریزی از لباسشویی به سرعت لباسشویی را خاموش کرده و روی برنامه تخلیه تنظیم کرده و یا شلنگ تخلیه آب لباسشویی را بیرون آورده و درون چاه کف آشپزخانه گذاشته تا آب داخل لباسشویی کامل تخلیه شود.
این کار خیلی مهم بوده چراکی ممکنه آب روی موتور لباسشویی یا قطعات حساس لباسشویی ریخته شود و باعث سوختگی شود و جهت بررسی علت آبریزی و تعمیر آن با متخصصین نمایندگی پاکشوما کرمان تماس حاصل فرمایید.

قفل شدن درب ماشین لباسشویی

چنانچه درب لباسشویی شما قفل شده و باز نمی‌شود، به احتمال زیاد میکروسویچ لباسشویی به دلیل گذشت زمان و یا استفاده مکرر پشت سر هم داغ کرده و آب شده و باعث قفل شدن آن شده است و بایستی جهت تعویض میکروسویچ و بازکردن درب لباسشویی با متخصصین نمایندگی پاکشوما کرمان تماس بگیرید.

خطاهای متداول در لباسشویی پاکشوما
تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما در کرمان
درصورت نیاز به تعمیر لباسشویی پاکشوما در کرمان با پشتیبانی کرمان تعمیر تماس حاصل فرمایید.

لیست نمایندگی پاکشوما در کرمان

در این قسمت برای سهولت دسترسی شما به نمایندگی فروش محصولات پاکشوما در کرمان، نمایندگی های فعال را برایتان لیست میکینم:

نمایندگی پاکشوما (شهر پاکشوما)خیابان آیت الله صالحی. نبش کوچه شماره 132515121
نمایندگی پاکشوما (شرکت برادران نجمی)خیابان 24 آذر. روبروی کوچه شماره 2732454345-8
نمایندگی پاکشوما (لوازم خانگی خانه من)روبروی سه راه عدالت

سوالات متداول درمورد تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما در کرمان

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما در کرمان چقدر است؟

هزینه تعمیرات لباسشویی پس از عیب یابی توسط متخصصین کرمان تعمیر مشخص می‌شود. البته هزینه تعمیرات لباسشویی با نرخ مصوب اتحادیه تعیین می گردد.

آیا ماشین لباسشویی قدیمی پاکشوما هم تعمیر می‌کنید؟

بله مجموعه کرمان تعمیر با دارا بودن متخصصین با سابقه و قدیمی در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی تمامی مدل‌های ماشین لباسشویی تایمری قدیمی نیز را کار می‌کنند.

نحوه ثبت درخواست تعمیر لباسشویی در سایت چگونه است؟

برای ثبت درخواست تعمیر تنها کافیست با شماره تماس پشتیبانی سایت کرمان تعمیر تماس حاصل کرده و یا فرم رزرو آنلاین را تکمیل کنید؛ با توجه به برند و محدوده شما تعمیرکار مربوطه برای شما انتخاب و جهت اعزام به محل هماهنگ می‌شود.

کدام محدوده از استان کرمان سرویس دهی دارید؟

ما در تمامی مناطق پنج گانه شهر کرمان تعمیرکار فعال داشته و همچنین در روزهای خاص امکان اعزام تعمیرکار به شهرهای اطراف استان کرمان نیز وجود دارد؟

آیا امکان آوردن ماشین لباسشویی در تعمیرگاه هم وجود دارد؟

بله حتما؛ آن دسته عزیزانی که از شهرستان جهت تعمیر ماشین لباسشویی در کرمان تشریف آورده اند و یا تمایل به سرویس لباسشویی خود در منزل ندارند؛ کافیست با مجموعه کرمان تعمیر تماس گرفته تا با توجه به برند لباسشویی اطلاعات و آدرس تعمیرکار مربوطه را در اختیارشان بذاریم.

آیا در تعمیرات لباسشویی پاکشوما از قطعات فابریک استفاده می‌شود؟

بله تمامی قطعاتی که تعمیرکاران کار می‌کنند فابریک است.

چنانچه از کار یا رفتار تعمیرکار رضایت نداشته باشم بایستی چکار کنم؟

کافیست موضوع را با کارشناسان پشتیبانی کرمان تعمیر درمیان گذاشته تا به موضوع رسیدگی شود.