تعمیر ماشین لباسشویی بوش در کرمان

 

تعمیر ماشین لباسشویی بوش در کرمان

تعمیر ماشین لباسشویی بوش در کرمان

ماشین لباسشویی بوش

شرکت بوش یکی از شرکت های اروپایی می باشد که محصولات آن در سراسر دنیا مورد استفاده قرار می گیرد و دارای طرفداران مخصوص به خود می باشد. شرکت بوش همیشه عملکرد صادقانه را از سود مقدم تر می داند. همین طرز فکر باعث پیمودن پله های موفقیت شرکت بوش شد. تمام محصولات بوش با کیفیتی بالا، تکنولوژی روز و نهایت دقت عرضه می گردد.

شرکت سهامی بوش تا سال ۱۹۲۹ بیش از ده هزار کارمند داشت و در حوزه های جدید فعالیت خود را آغاز کرده بود که شامل لوازم خانگی برقی می شد که قبل تر در خانه های بزرگ و واحدهای تجاری مورد استفاده قرار می گرفت. شرکت بوش برای هر چه راحت کردن کارهای خانه اولین سری ماشین لباسشویی خود را در سال ۱۹۵۸ تولید کرد و کار شستشوی لباس که با دست انجام می شد را بطور کلی متحول کرد.

در سال های بعد روند روبه رشد شرکت بوش ادامه پیدا کرد و این شرکت هر چه بیشتر محصولات خود را منطبق با تکنولوژی روز طراحی نمود. در دهه هفتاد ماشین لباسشویی های بوش مجهز به خشک کن لباس گردید تا شستشوی لباس ها هر چه بیشتر اتوماتیک گردد و دیگر نیازی به خشک کردن لباس ها با دست نبود.

بوش همواره در فکر توسعه تولیدات و مصرف بهینه محصولات تولیدی خود می باشد بطوری که ماشین لباسشویی های بوش با استفاده از فناوری جدید i-DOS بطور دقیق میزان لباس ها را اندازه گیری کرده و مناسب با مقدار و جنس آنها مواد شوینده را اضافه می کند تا هم باعث صرفه جویی در مواد شوینده شود و هم برای محیط زیست ایده آل باشد و کمتر به آن آسیب برساند.

از دیگر تکنولوژی هایی که در ماشین لباسشویی بوش مورد استفاده قرار گرفته اکتیو اکسیژن می باشد. این تکنولوژی امکان شستشوی لباس ها را با دمای پایین می دهد و علاوه بر این در مصرف انرژی هم صرفه جویی زیادی می شود. با این روش تا %۹۹.۹۹ از باکتری ها و جرم لباس ها از بین میرود.

از دیگر تکنولوزی هایی که در ماشین لباسشویی بوش استفاده می شود مصرف بهینه از مواد شوینده می باشد بطوری که با یکبار پر کردن مخزن مواد شوینده می توانید چندین بار بدون پر کردن آن، لباس شست. بخاطر استفاده از تکنولوژی روز، تعمیر ماشین لباسشویی بوش فقط توسط افراد آموزش دیده باید صورت پذیرد تا موجب خسارت دیدن وسیله مورد نظر نشود.

با بهره گیری از دانش تولید ماشین لباسشویی بوش و دانستن نقشه فنی ماشین لباسشویی تکنسین های نمایندگی بوش در کوتاه ترین زمان مشکل و عیب ماشین لباسشویی شما را تشخیص داده و با تست کردن قطعات مختلف باعث طولانی شدن عیب یابی نمی شوند.

در صورتی که برای تعمیر ماشین لباسشویی بوش خود به نمایندگی بوش مراجعه کنید، در زمان تعویض قطعه نگرانی بابت استفاده قطعات نا مرغوب نخواهید داشت بخاطر این که در نمایندگی بوش، فقط قطعات یدکی اصلی بوش مورد استفاده قرار می گیرند. با بهره گیری از قطعات یدکی اصلی بوش ماشین لباسشویی شما بعد از تعمیر مانند قبل کارکرد خواهد داشت.

تعمیر ماشین ظرفشویی بوش – تعمیر لباسشویی بوش خود را به ما بسپارید.

برای پیدا کردن سرویسکار میتوانید به بخش سرویسکاران مراجعه کنید در کمترسین زمان بهترین ها را داشته باشید

این مطلب را دوست داشتید؟ لطفا به آن امتیاز دهید و با دوستان خود به اشتراک بذارید.
# # # #

دیدگاهتان را بنویسید

اگر درباره این مطلب نظری دارید می توانید از طریق این قسمت با ما و بازدیدکنندگان ما به اشتراک بگذارید.

  • یازده + شانزده =

    تلفن رزرو سرویس: 09134403768