تعمیر یخچال در کرمان

تعمیر یخچال در کرمان، تعمیرات یخچال تخصص میخواهد و بدانید که استفاده از تعمیرگاه های غیر مجاز ضرر مالی و جبران ناپذیر یه دستگاه شما وارد میکند.

این که برند یخچال شما چه چیزی باشد، فرقی نمیکند. چون کرمان تعمیر برای تمامی برندهای موجود در بازار تعمیرکار متخصص دارد.

مزیت های استفاده از خدمات کرمان تعمیر:

  • هنگامیکه تعمیر یخچال در محل یا منزل شما انجام گردد دغدغه ای بابت جابه جایی دستگاه نخواهید داشت.
  • هزینه جابه جایی یخچال سنگین میباشد و با استفاده از خدمات تعمیرات یخچال در منزل از این هزینه معاف میشوید.
  • یخچال یک دستگاه مصرفی و شخصی به شمار میاید و طبیعتا هنگام تعمیرات علاقه مند به حضور در کنار تکنسین میباشید که این امر تنها در ” خدمات در محل ” امکان پذیر میباشد.
  • از ابتدا تا انتها در جریان خدمات تعمیر یخچال خود قرار میگیرید.

تعمیر یخچال در کرمان

می‌توان گفت اکثر خدمات تعمیر یخجال، به صورتی هستند که در محل انجام می‌شوند و نیازی به جابجایی یخچال. صرفا در برخی موارد، احتمال دارد نیاز به تعمیر موتور یخچال شود. در چنین مواردی، تعمیرکار موتور یخچال را باز می‌کند و به تعمیرگاه خود می‌برد تا خرابی‌های به وجود آمده را برطرف کند.

تعمیر یخچال قدیمی، شاید کمی سخت‌تر از تعمیر یخچال‌های مدرن و رایج در بازار باشد. نایاب بودن قطعات یخچال‌های قدیمی و تخصص خاص برای تعمیر آن‌ها، منجر به سختی تعمیر یخچال فریزهای قدیمی می‌شود.

خدمات یخچال فریزر در منزل

  • شارژگاز یخچال در محل
  • تعویض یا تعمیر کلیه قطعات فابریک متناسب با برند یخچال شما
  • تعمیر یا تعویض برد الکترونیکی یخچال فریزر شما
  • تعویض لاستیک دور درب یخچال فریزر
  • تعویض فیلتر آب یخچال ساید
  • شستشوی یخچال در منزل شما

برای اطلاعات بیشتر و ثبت سرویس با شماره 32431283 و یا 09134403768 تماس حاصل فرمایید.

چند نکته برای کاهش هزینه های تعمیر یخچال

اقدامات هفتگی و روزانه: تمیز کردن یخچال

سعی کنید روزانه یخچال خود را تمیز کنید و مواد اضافی را دور بریزید. اگر زمان کافی ندارید، سعی کنید حداقل هفته‌ای یکبار این کار را انجام دهید. این مورد ساده حجم کار سیستم خنک‌کننده و کمپرسور را بسیار سبک می‌کند، و در نتیجه آن، شما دیرتر به تعمیر یخچال نیاز پیدا خواهید کرد.

اقدامات ماهانه یا هر شش ماه: تعویض فیلتر آب

متخصصان تعمیرات یخچال توصیه می‌کنند هر شش ماه یکبار فیلتر آب یخچال خود را تعویض کنید، تا حجم بالای رسوبات و جرم مشکلی به وجود نیاورد.

اقدامات سالانه: تمیز کردن کندانسور یخچال

کندانسور یخچال به مرور گردوخاک و چربی را به خود جذب می‌کند. اگر گرد و خاک روی قطعات بماند، به احتمال زیاد مجبور خواهید شد هزینه زیادی را بابت تعمیر یخچال و تعویض قطعات آن بپردازید.

نکاتی برای جلوگیری از خرابی یخچال فریزر

  • مکان قرار گرفتن یخچال صاف و تراز باشد.
  •  بهتر است غذای گرم را بلافاصله درون یخچال نگذارید.
  • حتما از یک محافظ قوی برای اتصال برق استفاده نمایید.
  • فیلتر هوا و آب یخچال در زمان مربوط به خود تعویض گردد.
  • تنظیمات یخچال فریزر را از حالت تنظیمات اولیه آن تغییر ندهید.

تعمیر یخچال در کرمان

هشت مشکل متداول یخچال ها که به تعمیر نیاز دارند:

علت صدای زیاد یخچال

سروصدای زیاد یخچال هر فردی را به فکر استفاده از خدمات تعمیر یخچال فریزر می‌اندازد. جدا از آزاردهنده بودن این اشکال، صدای زیاد ممکن است به دلیل معیوب شدن موتور یخچال، نشانه مشکل بهم زدن موتور فن کندانسور، و یا موتور فن اواپراتور باشد. به همین دلیل، سریعا باید به تعمیرکار یخچال برای رفع آن مراجعه کرد.

علت یکسره کار کردن یخچال

این مشکل می‌تواند دلایل متعدد و مختلفی داشته باشد. پیشنهاد می‌کنیم خیلی زود از خدمات تعمیرات یخچال فریزر «خدمت از ما» بهره مند شوید تا مشکل تعمیر یخچال جدی‌تر نشود.

خرابی، فاسد شدن و یا پارگی لاستیک‌های دور درب یخچال

اگر با این مشکل مواجه شدید (که سرمای دستگاه را شدیدا تحت تاثیر قرار می‌دهد) از تعمیرکار یخچال فریزر خود درخواست تعویض لاستیک کنید.

علت داغ کردن زیاد موتور یخچال

این نشانه یک زنگ خطر جدی برای دستگاه شماست. بنابراین، قبل از اینکه مجبور به تعویض موتور یخچال نشدید، با تعمیرکار یخچال تماس بگیرید تا تعمیرات یخچال فریزر را برای شما سریعا انجام دهد.

چرا فریزر منجمد نمی‌کند؟

اگر فریزر شما بدون هیچ‌گونه ایراد نتواند مواد را منجمد نکند، آنها فاسد شده و دستگاه عملا بلااستفاده می‌شود. بنابراین، سریعا برای تعمیر یخچال توسط بهترین تکنسین دست به کار شوید.

چرا یخچال فریزر برفک می‌زند؟

برفک زدن یخچال فریزر از رایج‌ترین مشکل بسیاری از یخچال‌هاست، که باید در سریع‌ترین زمان ممکن برای تعمیر یخچال قدیمی و یا مدرن دست به کار شد.

چرا فن یخچال کار نمی‌کند؟

اگر فن یخچال کار نکند، قطعات یخچال شما داغ کرده و مشکلاتی دیگری را ایجاد خواهند کرد بنابراین، سریعا با تعمیرکار یخچال برای تعمیر یخچال خود تماس حاصل نمایید.

چرا یخچال روشن نمی‌شود؟

بسیاری از درخواست‌ها برای تعمیر یخچال قدیمی مربوط به همین مشکل است. اگر یخچال شما روشن نمی‌شود ابتد باید از اتصال برق یخچال و فیوزها مطمئن شوید. اگر از متصل بودن برق مطمئن بودید، ممکن است روشن نشدن یخچال به دلیل خرابی رله اورلود مربوط به مدار کمپرسور، سوئیچ کنترل دمای سرد، برد کنترل الکترونیکی و … باشد.

برای تعمیر یخچال خود میتوانید از متخصصان کرمان تعمیر کمک بگیرید.

برای اطلاعات بیشتر با شماره 32431283 و یا 09134403768 تماس حاصل فرمایید.