نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی و ظرفشویی بکو در کرمان

 

 

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی و ظرفشویی بکو در کرمان

 

 

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی و ظرفشویی بکو در کرمان

تعمیرگاه مجاز لباسشویی بکو با توجه به کیفت این محصولات در انتخاب افرادی که صلاحیت تعمیر لباسشویی بکو را داشته باشند نهایت دقت و حساسیت را به‌کاربرده تا بتواند افرادی شایسته و آگاه را برای این کار به استخدام خود درآورد که علاوه بر تخصص در تعمیر لباسشویی بکو ازنظر اخلاقی و نوع برخورد صلاحیت ورود به حریم زندگی تمامی مشتریان را داشته باشند زیرا تمامی اقدامات تعمیری ما در منزل شما و در حضورتان انجام خواهد شد.

 

تعمیرگاه تخصصی و مجاز تعمیر ماشین لباسشویی بکو

تعمیرگاه تخصصی و مجاز ما بهترین و قابل اعتمادترین گزینه برای سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی بکو شما می باشد. با ده ها متخصص حرفه ای و با تجربه در سراسر کرمان و گارانتی خدمات ارائه شده ما بهترین انتخاب شما برای تعمیر لباسشویی بکو شما هستیم. سیستم خدمات دهی ما نزدیکترین متخصص را جهت تعمیر لباسشویی بکو در زمانی که شما تعیین می کنید به محل اعزام نموده تا در سریعترین زمان ممکن مشکل شما را برطرف کنند.

مشکلات متداول ماشین لباسشویی بکو که نیاز به تعمیر دارند :

  • آبریزش ماشین لباسشویی
  • ماشین لباسشویی روشن نمی شود.
  • لباسشویی بوی بد می دهد.
  • زمان شستشو بیش از حد طولانی می شود.

البته دلایل دیگه ای هم وجود دارد که ممکن است باعث بوجود آمدن مشکلاتی برای ماشین لباسشویی شود. اگر شما مشکلی دارید که در لیست بالا وجود ندارد و یا نمی دانید که به چه علت ماشین لباسشویی شما به درستی کار نمی کند می توانید با ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت یک متخصص جهت عیب یابی و در صورت تمایل جهت تعمیر ماشین لباسشویی بکو شما اعزام شود.

 

 

سرویس و نگهداری ماشین لباسشویی بکو

تعمیر ماشین لباسشویی بکو

لباسشویی بکو دارای ویژگی های مهم زیر است:

۱.برنامه Eco Clean:

لباسشویی بکو با این امکان لباس ها را در کمترین زمان ممکن و با کمترین میزان مصرف انرژی میشوید و به حفظ محیط زیست کمک میکند.(این برنامه در ماشین لباسشویی بکو برای لباس هایی که خیلی کثیف نیستند به کار میرود.

۲.Allergy UK:

خیلی از افراد به ویژه کودکان به مواد شوینده حساسیت دارند و باید لباس ها را با روشی مخصوص بشویند و نمی توانند از لباسشویی استفاده کنند. لباسشویی بکو با این ویژگی مشکل حساسیت شما را برطرف کرده است.

۳.قابلیت آکوافیوژن:

لباسشویی های بکو با دارا بودن این قابلیت حداقل میزان مصرف و هدر رفتگی پودر لباسشویی را دارند بنابراین مقدار بسیار کمی نیز اب مصرف میشود و مصرف انرژی به حداقل ممکن میرسد.

۴.قابلیت آکواویو:

لباسشویی های بکو مجهز به قابلیت آکواویو «شستوشوی ملایم» هستند. با استفاده از این قابلیت لباس ها خیلی ارام و در مدت زمان طولانی تری شسته می شوند. این قابلیت موجب می شود که لباس ها به خوبی و بدون این که کیفیت خود را از دست بدهند شسته شوند.

مردم در سراسر کرمان برای تعمیر ماشین لباسشویی بکو خود ، نمایندگی تعمیرات لباسشویی بکو را انتخاب مینمایند ، چونکه : برای تعمیر لباسشویی بکو خود از تعویض قطعات فابریک ، دانش تعمیرکاران کنوود و ضمانتنامه اطمینان دارند .

تعمیرات ماشین لباسشویی بکو

در استفاده از ماشین لباسشویی بکو برای طول عمر دستگاه اشتباهات زیر را انجام ندهید:

۱.بیش از حد از مواد شوینده استفاده نکنید.

۲. زیپ لباس ها را قبل از انداختن داخل لباسشویی بکو ببندید.

۳. قبل از انداختن لباس داخل لباسشویی دکمه ها را باز کنید تا هم لباس ها تمیز تر شسته شوند و هم به دکمه ها و لباس آسیب نرسد.

۴. بیش از حد از سفیدکننده ها استفاده نکنید.

۵. ماشین لباسشویی خود را تراز کنید.

۶. بعد از شستوشوی کامل لباس ها و تخلیه لباسشویی حتما چک کنید که چیزی داخل لباسشویی باقی نمانده باشد زیرا اگر یک چیز کوچک مانند دستمال و… جامانده باشد باعث کپک در لباسشویی شما و خرابی آن میشود.

این مطلب را دوست داشتید؟ لطفا به آن امتیاز دهید و با دوستان خود به اشتراک بذارید.
# # # # # # #

دیدگاهتان را بنویسید

اگر درباره این مطلب نظری دارید می توانید از طریق این قسمت با ما و بازدیدکنندگان ما به اشتراک بگذارید.

  • دو + 13 =

    تلفن رزرو سرویس: 09134403768