تعمیر پمپ آب خانگی اسپرونی در کرمان

تعمیر پمپ آب خانگی اسپرونی در کرمان

تعمیر پمپ آب خانگی اسپرونی در کرمان، فقط با ما تماس بگیرید.

پمپ افزایش فشار آب خانگی اسپرونی مدل KPM80 مناسب برای افزایش فشار آب در شبکه های آبرسانی کوچک مانند ویلاها، ساختمان های یک طبقه، کارگاه های کوچک و آبیاری زمین های کوچک کاربرد دارد. جهت کارکرد صحیح این پمپ، سیال مورد نظر باید بدون ذرات ریز جامد بوده و غیر خورنده باشد.

محدوده دمای سیال این پمپ 0 الی 35 درجه سانتیگراد برای مصارف خانگی (بر اساس استاندارد EN60335-2-41) بوده، حداکثر هد آن 60 متر بوده و دارای درجه حفاظتی IP 44  می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت درخواست خود با شماره ۳۲۴۳۱۲۸۳ و یا ۰۹۱۳۴۴۰۳۷۶۸ تماس حاصل فرمایید.
کرمان تعمیر سعی کرده است با به کارگیری تعمیرکاران مجرب، فرآیند تعمیر لوازم خانگی همشهریان گرامی را آسان کند.
کافی است با کرمان تعمیر تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید تا در کمترین زمان ممکن سرویسکاران ما برای تعمیر لوازم خانگی شما اقدام کنند.

ویژگی های پمپ افزایش فشار آب اسپرونی Speroni هشت دهم اسب مدل KPM80

  • حد اکثر هد 60 متر و آبدهی 3.8 متر مکعب در ساعت
  • اتصال ورودی و خروجی 1 اینچ
  • جنس پروانه  استیل

شرکت پمپ آب اسپرونی یک برند پمپ آب ایتالیایی است.

توليدات اين كارخانه حدود 4000 دستگاه در روز مي باشد . يكي از شرکت پمپ آب اسپرونی اين شركت كه كاربرد بسيار زيادي در صنايع مختلف دارد ، الكتروپمپهاي تمام استيل عمودي طبقاتي شرکت پمپ آب اسپرونی مي باشد كه اين پمپ ها داراي كيفيت ، راندمان و عملكرد بسيار مطلوبي مي باشند . در زمانی که اقتصاد عمدتا کشاورزی بود، بنیانگذار این شرکت پمپ اهمیت برنامه های کاربردی مکانیکی برای خدمت رسانی به دنیای کشاورزی را می سنجید و به لطف مهارت هایش به عنوان یک تاجر، او بهترین فرصت های گسترده برای رشد در طول دوره پس از جنگ را مورد بهره برداری قرار داد.

سرمایه گذاری های مداوم در کارکنان و تجهیزات خود موجب ورود سریع شرکت به بازار گسترده ای شد که در 70 سالگی از مرزهای ایتالیا گذشت. این سری از پمپ ها در دو نوع تک فاز و سه فاز برای مصارف مختلف خانگی و صنعتی تولید و عرضه می شوند. شرکت پایا گسترش خورشید تابان (پمپ خوب) نمایندگی رسمی فروش پمپ اسپرونی SPERONI در تهران و شهرستان ها می باشد.

برای خرید انواع پمپ آب  و مشاوره خرید رایگان با کارشناسان ما در کرمان تعمیر تماس بگیرید.

در صورتی نیاز به تعمیر پمپ اب در کرمان دارید فقط با ما در تماس باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت درخواست خود با شماره ۳۲۴۳۱۲۸۳ و یا ۰۹۱۳۴۴۰۳۷۶۸ تماس حاصل فرمایید.