نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی آاگ AEG

 

 

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی آاگ AEG

 

کرمان تعمیر معتبرترین و قویترین شرکت در زمینه تعمیرات آاگ در کرمان بوده و قوی ترین تعمیرکاران مختصص آاگ در کرمان را در اختیار دارد .

 

سوالات متداول ظرفشویی آاگ 

1  -داخل ظرفشویی آاگ آب مانده است و تخلیه نمی شود.

 

معمولا در اکثر موارد در سری های جدید ماشین ظرفشویی آاگ ، در هنگامی که آب داخل ماشین ظرفشویی می ماند با کد خطای i20 و یا i50 مواجه خواهید شد .

علت اصلی این عیب در اکثر موارد مربوط به خرابی و یا گرفتگی پمپ می باشد . تکنسین در این موارد در هنگام حضور در منزل مشترک ، ابتدا سید ، مخزن ، چاهک و مسیر خروج را بررسی می کند و در غیر اینصورت پمپ و یا سیستم گردش آب ظرفشویی ااگ را تعویض می نماید.

 

2- ظرفشویی آاگ در هنگام کار کردن صدا می دهد . علت چیست؟

 

باید ابتدا به این سوال پاسخ دهید که این صدا در چه هنگام شنیده می شود ؟ برای مثال اگر در هنگامی است که آب در حال تخلیه می باشد به احتمال زیاد پمپ دستگاه آسیب دیده است . اگر هنگامی هست که مراحل شستشو انجام می شود به احتمال زیاد موتور دستگاه آسیب دیده است . توصیه ما این است که با دقت توجه کنید که صدا در چه هنگام شنیده می شود و این زمان را به کارشناس اعلام نمایید.

 

3- آب وارد ظرفشویی آاگ نمی شود . علت چیست؟

 

ابتدا بررسی کنید که آیا به صورت کلی دستگاه شروع به کار می کند و استارت می خورد . اگر روشن می شود اما استارت نمی خورد پس عیب به هیچ وجه مربوط به المان های ورودی آب ماشین ظرفشویی آاگ نمی باشد. اما اگر استارت می خورد و آب وارد دستگاه نمی شود المان های ورودی از جمله آکو استاپ آسیب دیده است . معمولا این ایراد با ارور i10 در ظرفشویی ااگ همراه است .

 

4-ظروف کثیف شسته می شود . علت چیست؟

کثیف شسته شدن توسط ماشین ظرفشویی دلایل متعددی می تواند داشته باشد . از جمله این موارد می توان به مواد شوینده نامرغوب ، عدم جرمگیری ماشین ظرفشویی ، عدم پاشش صحیح آب روی ظروف ، ضعیف شدن موتور دستگاه ، عدم گرمایش مناسب آب و گرفتگی مخازن اشاره کرد .

 

5 -معنای ارورهای ماشین ظرفشویی آاگ چیست؟

در سری های قدیمی ماشین ظرفشویی ااگ ارور ها باید حرف c آغاز شده و در ادامه یک عدد نمایش داده می شود . اما در سری های جدید عدد ارور در کنار یک خط فاصله وارونه به نمایش در می آید . در یک مقاله تخصصی ، ارورهای ماشین ظرفشویی آاگ را توضیح داده ایم [ کد خطاهای ماشین ظرفشویی آاگ ]

 

6-ظرفشویی آاگ چند وقت یکبار نیاز به جرمگیری دارد ؟

بسته به میزان استفاده ، ماشین ظرفشویی باید هر یکماه تا سه ماه یکبار ، با جرمگیر مخصوص ماشین ظرفشویی آاگ جرمگیری شود . برای این کار نیاز به تکنسین نمی باشد و خود مشترک می تواند این کار را انجام دهد.

 

7- آیا ظرفشویی آاگ کیفیت خوبی دارد ؟ برای خرید گزینه مناسبی می باشد؟

 

آاگ AEG یکی از برندهای تولید کننده لوازم خانگی در آلمان می باشد که سابقه ی بالایی دارد . کیفیت این برند آلمانی از قدیم زبانزد عام و خاص بوده است به گونه ای که برخی از لوازم خانگی آاگ پس از گذشت بیش از نیم قرن ، باز هم در منازل خودنمایی میکند. یکی از برترین تولیدات شرکت آاگ ظرفشویی می باشد. با توجه به نظرسنجی های صورت گرفته بیش از ۶۰ درصد مشتریان آاگ ، از ماشین ظرفشویی تولید این کمپانی رضایت نسبی دارند. البته این آمار یک معیار میانگین است .برای مثال ۹۰ درصد مشتریان آاگ از ظرفشویی مدل ۸۰۸۰۰ راضی بوده اند که نشان دهنده کیفیت بالای این مدل است.اینکه آاگ یکی از برترین برندهای جهان می باشد غیر قابل انکار است. اما هر برندی ، حتی برترین برند نیز می تواند تولیداتش دارای عیب و ایراد باشد.عیب و ایراد جزیی از سیستم صنعت است اما با این وجود ظرفشویی ااگ را یک خرید مناسب می دانیم.

 

برای تعمیرات ظرفشویی در کرمان با ما در تماس باشید