برد اینورتر لباسشویی بوش در کرمان

 

برد اینورتر لباسشویی بوش در کرمان

چناچه شما نیاز به برد اینورتر لباسشویی بوش در کرمان دارید بهترین انتخاب کرمان تعمیر است

کرمان تعمیر مفتخر است با بهره مندی و ارتباطلات با فروشندگان قطعات یدکی ( لباسشویی و ظرفشویی ) در تهران و شهر های مرزی مشکل فقدان قطعات یدکی را حله نموده و امکان دستیابی به لوازم را برای شما اسان کرده است.

 

خرید بدون واسطه و مستقیم از خود فروشنده ضمن صرفه جویی وقت و هزینه، فروشندگان مرتبط شده با کرمان تعمیر تماما احراز هویت شده و از طرف کرمان تعمیر مورد تایید  میباشد

برای صرفه جویی در هزینه ارسال ها نیز در صورتی که تمایل داشته باشید در هفته 1 نوبت بدون واریز هزینه ارسال برای دفتر ما به صورت کلی ارسال خواهد شد

 

در صورتی که نیاز به قطعه لباسشویی و یا ظرفشویی در کرمان دارید فقط با ما در ارتباط باشید تا بهترینها را بهتون معرفی کنیم

 

چرا باید از لوازم یدکی های مرتبط شده با کرمان تعمیر خرید کنیم

1- حذف واسطه و دلال ها و خرید مستقیم از فروشندگان تهران و شهر های مرزی

2- پیدا کردن قطعات نایاب و کمیاب در کمترین زمان

3- تنوع در انتخاب فروشنده

4- و….

 

علت سوختن برد لباسشویی بوش 

 

افراد زیادی از ما می پرسند علت سوختن برد لباسشویی چیست و در چنین شرایطی بهترین راهکار چیست. سوختن برد لباسشویی می تواند به دلایل مختلفی باشد که از رایج ترین و مهمترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1-نوسانات برق

بر روی برد لباسشویی خازن ها و فیوزهای بسیار حساسی وجود دارد که اگر برق ورودی به دستگاه دچار نوسان شود ممکن است هر کدام از این خازن ها و فیوزها اتصالی کنند و در نتیجه منجر به سوختن برد لباسشویی شوند. بهترین راهکار برای جلوگیری از اثرات نوسان برق بر روی لباسشویی استفاده از یک حفاظ مطمئن برای این دستگاه است.

2- نفوذ آب به داخل لباسشویی

می توان گفت خطرناک ترین علت سوختن برد لباسشویی، نفوذ آب به داخل آن است. در صورتی که آب به داخل ماشین لباسشویی وارد شود، به احتمال زیاد سیم پیچ های داخلی اتصالی می کنند و در نتیجه منجر به سوختن برد لباسشویی می شوند. چرا خطرناک؟؟؟ چون در این حالت بدنه ماشین لباسشویی دارای برق است و احتمال برق گرفتگی نیز وجود دارد. خیلی مراقب باشید و هر شش ما یکبار لباسشویی خود را به تعمیرکار نشان دهید تا آن را چک کند.

3- آتش سوزی

در صورت آتش سوزی ماشین لباسشویی، برد آن می سوزد و متاسفانه دیگر قابل تعمیر نیست. زمانی که اشکال از فیوزها و خازن ها باشد باید به تعمیر برد لباسشویی بپردازید، ولی زمانی که برد کامل بسوزد باید برای تعویض برد لباسشویی اقدام کنید تا دستگاه بتواند عملکرد اولیه خود را به دست آورد.

4- سوختن قطعه ای از لباسشویی

رایج ترین علت سوختن برد لباسشویی، سوختن قطعه ای دیگر در لباسشویی است. به عنوان مثال اگر قفل درب لباسشویی را به درستی استفاده نکنیم و بسوزد، منجر به صدمه و اسیب به برد می شود و به تدریج باعث سوختن برد نیز می شود. پس خیلی مراقب لباسشویی خود باشید و راهنمایی ها ونکات لازم در خصوص استفاده از آن را رعایت کنید.

تست برد لباسشویی بوش

شاید برای شما هم پیش بیاید که بعد از چند بار استفاده از لباسشویی و عدم کارکرد درست آن، مثلا آبکشی بد لباس ها، مشکوک شوید که نکند برد لباسشویی شما خراب شده است. در چنین شرایطی باید به تست برد لباسشویی بپردازید و ببینید آیا نشانه های خراب بودن برد در دستگاه وجود دارد یا خیر. از رایج ترین نشانه های خراب بودن برد ماشین لباسشویی می توان موارد زیر را بیان کرد:

1– ایجاد اختلال و اجرای نادرست برنامه های لباسشویی: در این حالت لباسشویی نمی تواند برنامه های خود را به درستی انجام دهد و یا ترتیب انجام کارها تغییر می کند و یا برنامه ای را ناقص انجام می دهد.

2– قطع شدن پنل جلویی لباسشویی: در این حالت پنل لباسشویی یا همان صفحه نمایشگر آن خاموش می شود و هیچ اطلاعاتی را به شما نمایش نمی دهد.

3– خاموش شدن لباسشویی در حین اجرای برنامه: در این حالت لباسشویی به طور ناگهانی خاموش می شود و دیگر روشن نمی شود. اگر این حالت رخ داد شک نکنید که نیاز به تعمیر برد لباسشویی بوش دارید.

4– قطع و وصل شدن لباسشویی در حین کار: در این حالت لباسشویی شما به طور پیوسته خاموش و روشن می شود و کار خود را تیکه تیکه انجام می دهد.

5– ایجاد صداهای بد در لباسشویی: اگر زمانی که لباسشویی کار می کند صداهای گوش خراشی را شنیدید به احتمال زیاد برد لباسشویی آسیب دیده است. تا آسیب شدیدتر نشده به داد برد لباسشویی خود برسید. اگر هرکدام از نشانه های بالا در لباسشویی شما بود، برد الکترونیکی لباسشویی خراب شده است. دست دست نکنید و با نمایندگی تعمیرات بوش در کرمان  تماس بگیرید. هدف ما تعمیر برد لباسشویی بوش با بهترین کیفیت، سریع ترین زمان ممکن و کمترین هزینه است.

تعمیر یا تعویض برد لباسشویی، کدام بهتر است؟

در پاسخ به این سوال که بهتر است به تعمیر برد لباسشویی یا به تعویض برد لباسشویی بپردازیم، باید گفت که بستگی به شرایطی دارد که برای دستگاه شما پیش آمده است. گاهی شرایطی پیش می آید که برد کاملا آسیب دیده است و تعمیر آن فقط موجب هدر رفتن هزینه و زمان شما می شود، پس اینجا تعویض کار معقولی است که باید انجام دهید. اگر اصرار به تعمیر کنید ممکن است بعد از تعمیر دوباره لباسشویی خراب شود و متحمل هزینه بیشتری شوید زیرا آسیب شدیدتر شده و حتی قطعات دیگر دستگاه را نیز درگیر کرده است.

گاهی آسیب وارده به برد لباسشویی زیاد نیست و به موقع به داد لباسشویی خود رسیده اید، در این حالت تعمیر برد لباسشویی نتیجه بهتری را خواهد داشت. در بسیاری از موارد اگر شما به موقع جهت تعمیر برد لباسشویی خود اقدام کنید، نیاز به تعویض ندارید و تنها با صرف هزینه کمی لباسشویی را به حالت اول خود برمی گردانید. موردی که باید خیلی مراقب باشید آن باشید این است که تعویض برد لباسشویی خود را به هرکسی واگذار نکنید زیرا تعمیرکاران سودجوی زیادی از قطعات اورجینال استفاده نمی کنند و تازه خسارت و هزینه بیش تری را به شما وارد می کنند.

 

برای تعمیر لباسشویی بوش در کرمان فقط کافیست با ما در تماس باشید