برد لباسشویی کنوود در کرمان

برد لباسشویی کنوود در کرمان

 

 

برد لباسشویی کنوود در کرمان

برای خرید برد لباسشویی کنوود در کرمان فقط یک تماس با ما بگیرید

کرمان تعمیر مفتخر است با بهره مندی و ارتباطلات با فروشندگان قطعات یدکی ( لباسشویی و ظرفشویی ) در تهران و شهر های مرزی مشکل فقدان قطعات یدکی را حله نموده و امکان دستیابی به لوازم را برای شما اسان کرده است.

 

خرید بدون واسطه و مستقیم از خود فروشنده ضمن صرفه جویی وقت و هزینه، فروشندگان مرتبط شده با کرمان تعمیر تماما احراز هویت شده و از طرف کرمان تعمیر مورد تایید  میباشد

برای صرفه جویی در هزینه ارسال ها نیز در صورتی که تمایل داشته باشید در هفته ۱ نوبت بدون واریز هزینه ارسال برای دفتر ما به صورت کلی ارسال خواهد شد

 

در صورتی که نیاز به قطعه لباسشویی و یا ظرفشویی در کرمان دارید فقط با ما در ارتباط باشید تا بهترینها را بهتون معرفی کنیم

 

چرا باید از لوازم یدکی های مرتبط شده با کرمان تعمیر خرید کنیم

۱- حذف واسطه و دلال ها و خرید مستقیم از فروشندگان تهران و شهر های مرزی

۲- پیدا کردن قطعات نایاب و کمیاب در کمترین زمان

۳- تنوع در انتخاب فروشنده

۴- و….

 

برد ماشین لباسشویی کنوود

برد ماشین لباسشویی کنوود یکی از مهم ترین بخش های ماشین لباسشویی است. برد ماشین لباسشویی مسئول صدور فرمان اجرای مراحل برنامه های شستشو در ماشین لباسشویی ها است. برد لباسشویی کنوود مناسب برای ماشین لباسشویی بکو ، ماشین لباسشویی مجیک است. کاربران زیادی با عنوان ” قیمت برد لباسشویی کنوود ” در جستجوی خرید برد لباسشویی هستند و یا قصد دارند مطلع شوند که آیا امکان تعمیر برد لباسشویی کنوود وجود دارد یا خیر؟

 

تعمیر برد لباسشویی کنوود

تعمیر برد لباسشویی کنوود در کرمان ازجمله تعمیرات تخصصی برد است که در کرمان تعمیر انجام می‌گردد. بردهای الکترونیکی لباسشویی ازجمله قطعات مهم می‌باشد که هماهنگی کلیه قطعات و پردازش کلیه فرمان‌ها را بر عهده دارد و در صورت خرابی عملاً دستگاه کارایی خود را از دست می‌دهد.

برد در کلیه برندها و مدل‌ها تقریباً کار مشابهی را انجام می‌دهد فقط نوع برنامه‌هایی که برای آن‌ها تنظیم‌شده است متفاوت می‌باشد مثلاً بعضی از برندها دارای قابلیت‌های بیشتری هستند و بردهای آن ها دارای تغییراتی نسبت به سایر برندها می‌باشد. معمولاً برندها بردهای الکترونیکی مخصوص دارند و در صورت خرابی و تعمیر باید از قطعات همان شرکت و اصل استفاده کرد تا دستگاه دچار مشکل نشود.

 

آیا بردهای ماشین لباسشویی کنوود قابل تعمیر هستند؟

 

تعمیر بردهای ماشین لباسشویی کنوود در همه موارد یکسان نیست زیرا در مدل‌های متفاوت لباسشویی برنامه‌ها و قسمت‌های برد باهم متفاوت است. نکته دیگر در مورد تعمیر بردهای الکترونیکی لباسشویی کنوود این است

که خرابی در بردها متفاوت و نوع تعمیر آنها با مشخص شدن مشکل دستگاه مشخص می‌شود. در حالت کلی درصد بسیار زیادی از بردهای لباسشویی کنوود قابل تعمیر می‌باشند و درصد کمی از خرابی‌های ماشین لباسشویی هستند که باعث خرابی در برد شده و برد قابل تعمیر نمی‌باشند. تکنسین‌های ایران برد با توجه به تخصصی که درزمینهٔ تعمیرات برد دارند و همچنین شناخت و آگاهی به کلیه قسمت‌ها و نقاط ضعف و قوت برد همواره سعی دارند تا جایی که امکان دارد بردها را تعمیر می‌کنند تا مشتریان مجبور نشوند بردها تعمیر کنند.

تعمیر برد لباسشویی کنوود بهتر است یا تعویض آن ها؟

بردهایی که باید تعمیر شوند هر یک دارای مشکل خاص و متفاوت می‌باشند. زیرا نوع خرابی در آن‌ها متفاوت می‌باشد اگر نوع خرابی نیز یکسان باشد مدل آن‌ها باهم متفاوت است و این تفاوت در مدل در نوع برد و قطعات برد تأثیر دارد.

بعضی از تعمیر برد لباسشویی کنوود به‌گونه‌ای است که تعمیر آن هزینه زیادی را به دنبال دارد منظور از هزینه زیاد این است که قطعه تعمیر می‌شود ولی تعمیرکار مطمئن است که این قطعه دوباره دچار همین مشکل می‌شود و نیاز به تعمیر دارد و هزینه‌ای که باید برای تعمیر برد بپردازید بسیار بیشتر از هزینه تعویض برد خواهد بود بنابراین این‌گونه بردها را باید تعویض کرد و تعمیر آن‌ها مقرون‌به‌صرفه نمی‌باشد.

نوع دیگر از تعمیرات برد هستند که با تعمیر قسمتی از برد یا تعویض قطعه کوچک برد شما مانند روز اول می‌شود و دیگر نیازی به تعویض آن نیست و شما از قطعات اولیه دستگاه خود استفاده می‌کنید. در بسیاری از موارد تعمیرات برد مقرون‌به‌صرفه خواهد بود. میزان هزینه و اینکه تعمیرات در چه حد است را قبل از تعمیرمی توانید از تکنسین‌هایی که قرار است برد شمارا تعمیر کنند بپرسید و بعد تصمیم بگیرید

مشکلاتی که نشان می‌دهد برد دستگاه نیاز به تعمیر دارد.

  • مشکل در اجرای برنامه‌ها توسط ماشین لباسشویی: یعنی لباسشویی برنامه را طبق برنامه و دستور صادرشده انجام نمی‌دهد.
  • ازکارافتادن و کار نکردن پانل جلویی ماشین
  • خاموش شدن پنل جلویی ماشین لباسشویی
  • خاموش شدن ناگهانی ماشین لباسشویی در حین کار

ارورهای ماشین لباسشویی کنوود که نشان‌دهنده خرابی در برد می‌باشد.

ارور  E01 :

این خطا دلایل متعددی می‌تواند داشته باشد که ابتدا باید این عوامل بررسی و چک گردد و در آخر اقدام به تعمیر برد لباسشویی کنوود نمایید. ازجمله دلایلی که ممکن است مربوط به این ارور باشد باز بودن درب یا خرابی میکرو سوئیچ درب، مشکل در برق و سیم‌کشی و درنهایت خرابی در مدار برد اصلی.

ارور  E02  :

این ارور نیز می‌تواند علت‌های گوناگونی داشته باشد که باید بررسی گردد و چنانچه بقیه قسمت‌ها سالم بود برد اصلی نیز چک گردد. این علت‌ها ممکن است مربوط به شیر برقی یا مشکل در مدار برد باشد.

ارور E03 :

این ارور می‌تواند از دلایل بروز مشکل در اینکه پمپ تخلیه سوخته باشد یا مشکلی در مدار برد وجود دارد باشد.

ارور  E04   : 

این ارور می‌تواند عواملی چون مشکل در هیدرو ستات یا در برد دستگاه باشد.

 

ارور E05  :

این ارور چون مربوط به دما می‌باشد پس امکان دارد المنت و یا سنسور دمایی دچار خرابی و مشکل شده باشد و یا اینکه مدار برد دستگاه دچار مشکل شده است.

ارور E06  :

نمایش این برد می‌تواند از خرابی در موتور یا تاکومتر موتور باشد دلیل دیگر آن خرابی برد دستگاه نیز می‌تواند باعث نمایش این ارور شده باشد.

ارورE07  :

نمایش این برد نشان می‌دهد که به‌احتمال‌زیاد برد الکترونیکی شما دچار مشکل شده است و برد نیاز به تعمیر دارد و هر چه سریع‌تر برد خود را برای تعمیر به تعمیرگاه بسپارید.

ارور E08 :

 این ارور نیز ازجمله ارورهایی می‌باشد که امکان دارد برد شما نیاز به تعمیر داشته باشد علاوه برد احتمال وجود خرابی در برد رله برد نیز شاید دچار مشکل شده باشد و یا اینکه موتور دستگاه دچار مشکل شده است.

این مطلب را دوست داشتید؟ لطفا به آن امتیاز دهید و با دوستان خود به اشتراک بذارید.
# # # # # # # # # # # # # #

دیدگاهتان را بنویسید

اگر درباره این مطلب نظری دارید می توانید از طریق این قسمت با ما و بازدیدکنندگان ما به اشتراک بگذارید.

  • یازده + 7 =

    تلفن رزرو سرویس: 09134403768