برد پنل ماشین لباسشویی ال جی مدل ۱۴۹۶ در کرمان

 

برد پنل ماشین لباسشویی ال جی مدل 1496 در کرمان

 

برد پنل ماشین لباسشویی ال جی مدل ۱۴۹۶ در کرمان

در صورتی که برد پنل ماشین لباسشویی ال جی مدل ۱۴۹۶ در کرمان نیاز دارید فقط با ما تماس بگیرید

کرمان تعمیر مفتخر است با بهره مندی و ارتباطلات با فروشندگان قطعات یدکی ( لباسشویی و ظرفشویی ) در تهران و شهر های مرزی مشکل فقدان قطعات یدکی را حله نموده و امکان دستیابی به لوازم را برای شما اسان کرده است.

 

خرید بدون واسطه و مستقیم از خود فروشنده ضمن صرفه جویی وقت و هزینه، فروشندگان مرتبط شده با کرمان تعمیر تماما احراز هویت شده و از طرف کرمان تعمیر مورد تایید  میباشد

برای صرفه جویی در هزینه ارسال ها نیز در صورتی که تمایل داشته باشید در هفته ۱ نوبت بدون واریز هزینه ارسال برای دفتر ما به صورت کلی ارسال خواهد شد

 

در صورتی که نیاز به قطعه لباسشویی و یا ظرفشویی در کرمان دارید فقط با ما در ارتباط باشید تا بهترینها را بهتون معرفی کنیم

 

چرا باید از لوازم یدکی های مرتبط شده با کرمان تعمیر خرید کنیم

۱- حذف واسطه و دلال ها و خرید مستقیم از فروشندگان تهران و شهر های مرزی

۲- پیدا کردن قطعات نایاب و کمیاب در کمترین زمان

۳- تنوع در انتخاب فروشنده

۴- و….

 

 

مشخصات لباسشویی ال جی و برد ماشین لباسشویی ال جی

۱- مجهز به سیستم عیب یاب هوشمند « Smart Diagnosis »

۲-کمپرسور اینورتر دایرکت درایو « Inverter Direct Drive »

۳-تکنولوژی پاک سازی دیگ « TUB CLEAN»

۴-سرعت چرخش موتور ۱۴۰۰ دور در دقیقه

۵-دارای ۱۳ برنامه متنوع شستشو

۶-میزان گنجایش دیگ ۸ کیلوگرم

۷-کلاس بهره وری انرژی +++A

 

چگونه از کیفیت و اصالت قطعات ماشین لباسشویی مطمئن شوید؟

 

خرید لوازم یدکی ارجینال یکی از دغدغه های مشتریان ماست.

با توجه به وضعیت بازار داخلی ایران متاسفانه نمونه های تقلبی و غیر اصلی و حتی دست دوم بسیاری از قطعه ها با قیمت های زیاد به فروش می رسد و این حاکی از عدم نظارت بر این مسئله و عدم رعایت انصاف در حق خریدار است. اولین نکته ای که باید به آن توجه نمایید، مراجعه به مراکز معتبر فروش قطعات ماشین لباسشویی ال جی در کرمان است.

مشاوره و راهنمایی گرفتن از یک تعمیرگاه معتبر و نمایندگی ها، اعتماد به یک شخص تعمیرکار شناخته شده و قابل اطمینان، جستجو در اینترنت به جهت کسب اطلاعات در مورد قطعه ی مورد نظر و ویژگی های نمونه ی اصلی آن از جمله مواردی است که شما قبل از خرید لوازم یدکی ماشین لباسشویی LG باید به آن ها توجه کافی داشته باشید.

از آن جایی که پیدا کردن قطعات ارجینال ماشین لباس شویی آسان نیست، پیشنهاد می کنیم که به عنوان اولین گزینه ی انتخابی خود با مجموعه ی کرمان تعمیر تماس بگیرید. از جمله ویژگی های خدمات ما ارائه ی ضمانت نامه معتبر به ازای خرید قطعه های مختلف به شماست. جهت اطلاع از شرایط گارانتی لوازم یدکی و قیمت فروش قطعات ماشین لباسشویی LG از طریق شماره های ذکر شده در این سایت با ما در تماس باشید.

 

مهم ترین لوازم یدکی ماشین لباسشویی ال جی چیست؟

 

در انواع ماشین لباس شویی های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک موجود در بازار، قطعه های متفاوتی به کار رفته است که برخی از آن ها به لحاظ ظاهری قابل رویت و برخی دیگر در درون دستگاه قرار گرفته اند. بدون هیچ گونه محدودیتی مجموعه ی کرمان تعمیر آماده ی ارائه و ارسال لوازم یدکی ماشین لباسشویی ال جی به مشتریان و سایر همکاران می باشد.

انواع قطعات بیرونی و داخلی نظیر دستگیره ها، پنل دیجیتالی، صفحه نمایشگر، دکمه ها، درب دستگاه، مخزن، موتور دایرکت درایو، موتور بدون تسمه، موتور گیربکسی، پمپ تخلیه، جا پودری، شیر برقی، ، لوله خرطومی های داخلی، المنت، کاسه نمد، کمک فنر، تسمه، میکرو سوییچ، سیم ها و برد الکترونیکی و …… با بالاترین کیفیت و ضمانت ارجینال بودن در دسترس متقاضیان قرار خواهد گرفت. اطلاع از موجود بودن یک قطعه ی خاص مربوط به ماشین لباس شویی LG تنها و تنها از طریق یک تماس امکان پذیر می باشد.

 

فروش و ارسال قطعات ماشین لباسشویی ال جی به تمامی نقاط کشور توسط کرمان تعمیر. یکی از مهم ترین لوازم خانگی در منازل امروزی انواع مختلف ماشین لباسشویی می باشد که با کارکرد ها و قابلیت های گوناگون خود توانسته است فرآیند شستشو و خشک کردن البسه را تا حد بسیار زیادی آسان نماید و همچنین باعث صرفه جویی در زمان شود.

 

 

 

 

این مطلب را دوست داشتید؟ لطفا به آن امتیاز دهید و با دوستان خود به اشتراک بذارید.
# # # # # # # # # # # # #

دیدگاهتان را بنویسید

اگر درباره این مطلب نظری دارید می توانید از طریق این قسمت با ما و بازدیدکنندگان ما به اشتراک بگذارید.

  • 20 − 17 =

    تلفن رزرو سرویس: 09134403768