تعمیر ماشین لباسشویی ارج در کرمان

تعمیر ماشین لباسشویی ارج در کرمان

 

 

 

تعمیر ماشین لباسشویی ارج در کرمان

تعمیر ماشین لباسشویی

برای تعمیر ماشین لباسشویی ارج در کرمان با کجا تماس بگیریم ؟

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ارج در کرمان کجاست ؟

توجه کنید: چنانچه لباسشویی ارج خریداری نموده اید با شماره نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ارج مندرج شده در برگه گارانتی تماس حاصل نمایید تا از نصب رایگان و خدمات پس از فروش لباسشویی ارج بهره مند شوید و در صورت نیاز به تعمیر لباسشویی ارج با یکی از شماره ها سرویسکاران در سایت تماس بگیرید

 

برخی از مشکلات متداول ماشین لباسشویی که نیاز به تعمیر دارند 

۱-آبریزش ماشین لباسشویی
۲-ماشین لباسشویی روشن نمی شود.
۳-لباسشویی بوی بد می دهد.
۴-زمان شستشو بیش از حد طولانی می شود.

البته دلایل دیگه ای هم وجود دارد که ممکن است باعث بوجود آمدن مشکلاتی برای ماشین لباسشویی شود. اگر شما مشکلی دارید که در لیست بالا وجود ندارد و یا نمی دانید که به چه علت ماشین لباسشویی شما به درستی کار نمی کند می توانید با یکی از سرویسکاران تماس بگیرید

خدمات لباسشویی ارج در محل

۱-تعویض لاستیک درب لباسشویی ارج
۲-تعمیر و تعویض تایمر لباسشویی ارج
۳-تعویض میکروسوئیچ لباسشویی ارج
۴-تعویض شیربرقی و هیدروستات لباسشویی ارج
۵-تعویض دیگ ، کاسه نمد و سه نظام لباسشویی ارج
۶-تعویض پمپ تخلیه لباسشویی ارج
۷-جرم گیری لباسشویی ارج
۸-تعویض فیلتر لباسشویی ارج
۹- و کلیه خدمات لباسشویی ارج در محل

 

تاریخچه شرکت ارج

لوازم خانگی ارج که اولین بار در یک کارگاه کوچک در سال ۱۳۱۶ در تهران تولید شدند امروزه به عنوان یکی از نامی ترین لوازم خانگی ایرانی در ایران و خاورمیانه شناخته می شوند . نام ارج به این دلیل برای این محصولات انتخاب شد که فعالی اولیه این کارخانه آهنگری، ریخته گری و جوشکاری بود و سه حرف اول این کلمات این نام را تشکیل داد.

در سال ۱۳۴۸ و با توجه به رشد این تولیدات این کارخانه ، محل کارخانه به جاده کرج انتقال یافت و با به کار گیری هزاران نیروی زبده و برتر در حوزه لوازم خانگی تحولات زیادی در تولیدات این کارخانه به وجود آمد و نام ارج فرا گیر تر شد.

این کارخانه به منظور تامین سرمایه خود در سال ۱۳۵۲  از قالب شرکت سامی خاص به قالب شرکت سهامی عام تغییر ماهیت حقوقی داد  و عمده سهام آن به مردم واگذار شد هر  چند بیشتر سهام این شرکت مربوط به صنایع ملی ایران و بانک ملی ایران بود.

تولید ماشین لباسشویی ارج و همچنین انواع دیگر لوازم خانگی در این کارخانه به شدت با استفاده از جدیدترین دستگاه ها و تکنولوژی ها ادامه یافت و هر روز بر سبد محصولات این کارخانه افزوده شد.

کارخانه تولید لوازم خانگی ارج اما به عنوان قیدمی ترین کارخانه تولید لوازم خانگی در ایران می باشد. این کارخانه اولین کارخانه ای بود که در ایران و در سال ۱۳۵۳ اقدام به ساخت یخچال ساید بای ساید ارج نمود.  هر چند مشکلات مالی بین سال های ۷۸ تا ۸۲ باعث توقف خط تولید این کارخانه شد و بعدا مشکلات مالی بیشتری گریبان گیر این کارخانه شد ولی هنوز مردم از تولیدات با کیفیت این کارخانه بخصوص یخچال فریزر و ماشین لباسشویی ارج نهایت رضایت و استفاده را دارند.

این مطلب را دوست داشتید؟ لطفا به آن امتیاز دهید و با دوستان خود به اشتراک بذارید.
# # # # # # # # #

دیدگاهتان را بنویسید

اگر درباره این مطلب نظری دارید می توانید از طریق این قسمت با ما و بازدیدکنندگان ما به اشتراک بگذارید.

  • 10 − یک =

    تلفن رزرو سرویس: 09134403768