تعمیر پکیج لورچ در کرمان

تعمیر پکیج لورچ در کرمان

تعمیر پکیج لورچ در کرمان، پکیج‌ها در انواع برندهای مختلف در بازار موجود می‌باشند که یکی از بهترین برندهای آن‌ها پکیج لورچ می‌باشد.
در اکثر مواقع متوجه خواهید شد که پکیج لورچ شما آب را گرم نمی‌کند و به بررسی علت آن می‌پردازید و در این حالت باید به عیب یابی پکیج لورچ که در ادامه آن ها را بررسی می کنیم، بپردازید و سپس تعمیر پکیج لورچ را انجام دهید.

برای تعمیر پکیج خود می توانید از متخصصان کرمان تعمیر کمک بگیرید.

برای اطلاعات بیشتر با شماره ۳۲۴۳۱۲۸۳ و یا ۰۹۱۳۸۴۸۷۸۰۶ تماس حاصل فرمایید.

تعمیر پکیج لورچ در کرمان

تعمیر پکیج لورچ در کرمان

انواع پکیج لورچ

پکیج‌های دیواری لورچ مانند سایر برندهای دیگر دارای انواع مختلفی می‌باشد که هرکدام از آن‌ها مناسب یک محیط با متراژ متفاوتی می‌باشد.

همه این مدل پکیج‌های لورچ در رنج‌های مختلف ۲۴۰۰۰، ۲۸۰۰۰، ۳۲۰۰۰ و ۳۶۰۰۰ در بازار موجود می‌باشند و متناسب با محیط می‌توانید آن‌ها را  تهیه کنید.

عیب یابی و تعمیر پکیج لورچ

نشت آب از پکیج دیواری لورچ

در این حالت پکیج دیواری لورچ نشتی آب دارد و باید با عیب یابی پکیج لورچ متوجه شویم که این مشکل از چیست و به تعمیر پکیج لورچ بپردازیم.
نشتی آب پکیج لورچ یکی از مواردی است که اهمیت بسیار زیادی دارد چرا که در صورت نشت آب به برد کنترلی پکیج، باعث از کار افتادن دستگاه شده و شاید باعث شود که دستگاه غیر قابل تعمیر باشد.
نشتی آب از پکیج لورچ چند علت متفاوت دارد که شامل خرابی شیر اطمینان، شکسته شدن مبدل حرارتی، نشتی پمپ آب، سوراخ شدن لوله‌های ارتباط و … می‌باشند.
برای تعمیر پکیج لورچ در این حالت می‌توانید آن قطعاتی که خراب شده اند را ترمیم و یا تعویض کنید.

کار نکردن دکمه‌های پکیج لورچ

در صورتی که دکمه‌های پکیج لورچ کار نکند باید بدانید علت خرابی آن مشکل از برد الکترونیکی پکیج است و البته مشکلات دیگری هم که می‌توانند باعث بروز این مشکل شوند گرم شدن بیش از اندازه آب، نشت آب از پمپ و … می‌باشد.
برای تعمیر دکمه‌ها باید آن‌ها را تعویض کنید و یا اینکه می‌توانید آن‌ها را جدا کرده و خشک کنید و دوباره وصل کنید اگر ضربه نخورده باشند دوباره می‌توانند کار کنند.

روشن نشدن پکیج لورچ

برای عیب یابی پکیج در این حالت قبل از هر کاری باید بررسی کنید که گاز و برق پکیج وصل باشد اگر علت این مشکل این نبود پس شیر ورودی آب را بررسی کنید.
و اما در عیب یابی پکیج لورچ در مواجه شدن با این مشکل باید به چند نکته دیگر توجه کنید.
یکی از این نکات خرابی جرقه است که به هر دلیلی می‌تواند اتفاق بیوفتد  یکی از دلایل آن مشکل از الکترود دستگاه است که برای تعمیر پکیج لورچ در این حالت باید تعویض شود.
یکی دیگر از مواردی که ممکن است در آن حالت پکیج روشن نشود روشن نشدن شعله است در صورتی این اتفاق می‌افتد که پکیچ لورچ رسوب گرفته است و برای تعمیر پکیچ لورچ باید رسوب زدایی شود.

گرم شدن آب پکیج لورچ بیش از حد مجاز

در برخی موارد شما دمای آب را تعیین می‌کنید ولی پکیج شما آب را بیشتر از دمای تعریف شده گرم می‌کند که باید عیب یابی کرده و علت آن را پیدا کنید.
در بیشتر مواقع علت بروز این مشکل خرابی ترموستات می‌باشد که برای تعمیر پکیج لورچ می‌توانید آن را تعویض کنید و این مشکل را رفع کنید.

سر و صدای پکیج لورچ

در بیشتر موارد پکیج پس از مدتی کار کردن شروع به سر و صدا می‌کند که باعث سلب آسایش از افراد در آن محیط می‌شود که باید عیب یابی و تعمیر پکیج لورچ برای آن انجام شود.
برای عیب یابی پکیج لورچ در این حالت ابتدا باید قطعات را بررسی کنید چرا که پس از مدتی کار کردن قطعات بعضی از قطعات سایده شده اند و سر و صدا از خود ساطع می‌کنند که برای تعمیر پکیج لورچ باید آن قطعات را تعویض کنید.
یکی دیگر از مواردی که در عیب یابی پکیج لورچ باید به آن توجه شود این است که پکیج لورچ رسوب گرفته است و برای تعمیر پکیج لورچ در این حالت باید رسوب زدایی برای آن انجام شود.

تعمیر پکیج لورچ در کرمان

شما میتوانید در صورت بروز هر یک از مشکلات ذکر شده با متخصصان کرمان تعمیر تماس بگیرید.

برای اطلاعات بیشتر با شماره ۳۲۴۳۱۲۸۳ و یا ۰۹۱۳۸۴۸۷۸۰۶ تماس حاصل فرمایید.

تعمیر پکیج لورچ در کرمان

ارورهای پکیج لورچ

E0: با مشاهده این ارور باید بدانید که اتصال پکیج لورچ با ترموستات برقرار نیست.

E1: در عیب یابی پکیج لورچ در این حالت باید بدانید که شعله دستگاه روشن نشده است برای برطرف کردن این ارور باید دکمه C را فشار دهید و اگر مشکل شما رفع نشد باید از یک سرویسکار حرفه ای کمک بگیرید.

E2: در صورت مشاهده این ارور باید بدانید که سویئچ هوا با مشکل مواجه شده است و باید تعمیر پکیج لورچ برای آن انجام شود.

E3: زمانی که صفحه نمایش این ارور را نمایش می‌دهد ترمیسور گرمایشی دستگاه دچار اختلال شده است و باید تعویض شود.

E4: در این حالت سنسور آب مصرفی دچار اختلال شده و نمی‌تواند  به درستی کار کند.

E5: در صورت مواجه با این ارور باید بدانید که مدولاتور گاز مصرفی دچار مشکل شده است و شعله پکیج لورچ کم شده است و باید تعمیر پکیج لورچ انجام شود.

E6: این ارور زمانی رخ می‌دهد که دمای پکیج بیش تر از ۹۰ درجه سانتی گراد بالا رفته است که در پکیج‌های لورچ پس از این اتفاق پکیج به صورت خود کار خاموش خواهد شد و آنگاه شما می‌توانید عیب یابی پکیج لورچ را انجام دهید.

E7: در زمانی که این ارور را مشاهده کردید باید بدانید در عملکرد هوای پکیج اختلال به وجود آمده است و باید از یک تعمیرکار حرفه ای کمک بگیرید.

E8: زمانی که پکیج لورچ این ارور را نمایش می‌دهد قفل می‌کند چرا که فشار آب کم شده است و برای تعمیر پکیج لورچ در این حالت باید از مراکز تخصصی تعمیر پکیج لورچ کمک بگیرید.

E9: در این حالت دمای دستگاه به بیش از ۱۰۰ درجه سانتیگراد رسیده است و تنها راه برطرف کردن این ارور این است که کلید C را فشار دهید و اجازه دهید قفل پکیج لورچ باز شود و دمای آن به ۶۰ درجه سانتیگراد برسد تا دوباره راه اندازی شود.
اگر مشکل پکیج لورچ اینگونه برطرف نشد باید از نمایندگی تعمیر پکیج لورچ کمک بگیرید.

E10: در برخی موارد که پکیج هوا گرفته است و فشار آن زیاد است این ارور نشان داده می‌شود که برای تعمیر پکیج لورچ باید شیر آب را باز گذاشته و اجازه دهید مقداری آب از آن خارج شود تا اگر هوا درون آن است خارج شود و اگر ارور برطرف نشد از تعمیر کاران زرین سرویس کمک بگیرید.

E12: زمانی که سیستم کنترل از راه دور دستگاه مشکل داشته باشد این ارور نمایش داده می‌شود که برای تعمیر پکیج لورچ در این حالت باید آن را ریست کنید و اگر مشکل برطرف نشد از یک سرویسکار حرفه ای کمک بگیرید.

E13: این ارور نشان دهنده بروز خطا در نرم افزار روی برد الکترونیکی پکیج است.

E15: در صورت مسدود بودن دود کش این ارور نشان داده می‌شود.

E16: این کد خطا در مدل‌های مختلف معانی مختلفی می‌دهد برای مثال در مدل آریان نشان دهنده بروز خطا در برد دستگاه است ولی در مدل آرتمن بروز خطا در نرم افزار پکیج می‌باشد.

E25: این ارور نشان دهنده پایین آمدن درجه دمای پکیج است.

E26: با مشاهده این ارور بدانید در برق یا گاز پکیج اختلال به وجود آمده است.

E28: پکیج با نشان دادن این ارور به شما میفهماند که سنسور دمای آب دچار اختلال شده است.

E31: تنظیمات ترموستات به  هم ریخته است و باید تنظیم شود.

E40: این ارور نشان دهنده بروز مشکل در ترموستات می‌باشد.

E77: با خرابی ترموستات شعله پکیج کم و زیاد می‌شود و باعث بروز این ارور خواهد شد.

E99: این ارور بیانگر اختلال در تنظیم برنامه‌ها می‌باشد.

شما میتوانید در صورت بروز هر یک از مشکلات ذکر شده با متخصصان کرمان تعمیر تماس بگیرید.

برای اطلاعات بیشتر با شماره ۳۲۴۳۱۲۸۳ و یا ۰۹۱۳۸۴۸۷۸۰۶ تماس حاصل فرمایید.

تعمیر پکیج لورچ در کرمان

شما میتوانید برای نصب، تعمیر و سرویس پکیج خود با ما در ارتباط باشید.

برای اطلاعات بیشتر با شماره ۳۲۴۳۱۲۸۳ و یا ۰۹۱۳۸۴۸۷۸۰۶ تماس حاصل فرمایید.

این مطلب را دوست داشتید؟ لطفا به آن امتیاز دهید و با دوستان خود به اشتراک بذارید.
# # # #

دیدگاهتان را بنویسید

اگر درباره این مطلب نظری دارید می توانید از طریق این قسمت با ما و بازدیدکنندگان ما به اشتراک بگذارید.

  • پنج × 4 =

    دیدگاه ها

    1. بهناز بافتی

      باهرکسی تماس میگیرین با اکیما نگیرین بسیار بسیار بدقول و کلا حیرونتون میکنه اخرشم هیچی

      پاسخ
      3 ماه پیش
    تلفن رزرو سرویس: 09134403768