لوازم یدکی لباسشویی در کرمان

کرمان تعمیر تامین کننده انواع لوازم یدکی لباسشویی در کرمان بوده درصورتی که نیاز به قطعات ماشین لباسشویی دارید و آن قطعه را در کرمان پیدا نکردید، با شماره تلفن‌های: 03432431283 و 09134403768 تماس حاصل فرمایید.

ماشین لباسشویی از قطعات متنوع و متعددی تشکیل شده است. در صورتی که برای ماشین لباسشویی شما مشکلی پیش آید و آن قطعه دیگر قابل تعمیر نباشد و یا تعمیر آن مقرون به صرفه نباشد، باید به فکر تامین قطعه بود.

امروزه معمولا پیدا کردن قطعه مورد نظر کار سختی نیست و بیشتر فروشگاه های لوازم یدکی، تمام قطعات را تامین می کنند. در صورتی که شما نیاز به لوازم یدکی لباسشویی در کرمان داشتید، میتوانید با کرمان تعمیر تماس بگیرید تا در کمترین زمان ممکن لوازم یدکی اورجینال را به دست شما برسانیم.

قطعات یا همان لوازم یدکی لباسشویی شامل جزئی ترین قطعات نیز میباشد. در صورتی که تمام اجزا سالم باشند، کار ماشین لباسشویی بدون نقص خواهد بود.

لوازم یدکی لباسشویی در کرمان

در هنگام تهیه لوازم یدکی ماشین لباسشویی باید به چند نکته توجه داشته باشید.

ابتدا باید مرکزی مطمئن را برای خرید قطعات ماشین لباسشویی انتخاب کنید که مطمئن باشید قطعات اصل و اورجینال را با قیمت مطلوب ارائه می دهند.
یکی دیگر از موارد بسیار مهم در تهیه لوازم یدکی لباسشویی کیفیت قطعات می باشد. شما باید قطعاتی که از کیفیت و دوام بالایی برخوردار هستند را خریداری کنید تا پس از مدت کوتاهی دچار خرابی نشود.

موقع خرید قطعه مورد نظر باید به مدل و برند لباسشویی خود توجه کنید و قطعه مورد نیاز را متناسب با آن تهیه کنید.

شما میتوانید با انتخاب کرمان تعمیر برای تهیه لوازم یدکی لباسشویی در کرمان از تمام موارد بیان شده، اطمینان کافی داشته باشید.

در ادامه به معرفی لوازم یدکی ماشین لباسشویی و قطعات آن میپردازیم.

لوازم یدکی ماشین لباسشویی

در این قسمت از مقاله به معرفی لوازم یدکی ماشین لباسشویی و کارکرد آن قطعه در لباسشویی میپردازیم.

خرید موتور ماشین لباسشویی کرمان

موتور ماشین لباسشویی

موتور ماشین لباسشویی یکی از مهم ترین قسمت ها در دستگاه می باشد که وظیفه ی چرخاندن آبکش را به عهده دارد. اگر موتور ماشین لباسشویی خراب باشد، در واقع دستگاه بی استفاده می شود.

موتور لباسشویی می تواند به صورت تسمه ای، دایرکت درایو و یا گیربکسی باشد. همچنین موتور می تواند دارای سرعت های مختلفی باشد.

خرید پمپ ماشین لباسشویی کرمان

پمپ تخلیه ماشین لباسشویی

یکی از اساسی ترین قطعات در ماشین لباسشویی پمپ تخلیه است. به طوری که اگر پمپ تخلیه ماشین لباسشویی دچار خرابی شود نمیتوانید از ماشین لباسشویی خود استفاده کنید.

پمپ تخلیه آب در قسمت پایین واشر قرار دارد، معمولاً در مدل‌های با بار بالا به سمت عقب و در مدل‌های بار جلو به سمت جلو قرار دارد. پمپ تخلیه خروج آب از دیگ را در طول چرخه کنترل می‌کند، دیگ را پس از شستشوی اصلی، بعد از اولین شستشو و در طول چرخش نهایی تخلیه می‌کند.

خرید هیدروستات ماشین لباسشویی کرمان

هیدروستات ماشین لباسشویی

هیدروستات وظیفه دارد تا آب موجود در دستگاه را تنظیم کند. در واقع هیدروستات میزان آب موجود در مخزن را اندازه گیری می کند و وقتی که آب به حد تعیین شده رسید، به برد اطلاع می دهد و برد دستور قطع آب را می دهد و در نتیجه آبگیری متوقف می شود.

خرید دیگ ماشین لباسشویی کرمان

دیگ ماشین لباسشویی

دیگ ماشین لباسشویی معمولا از جنس پلاستیک یا استیل می باشد. دیگ های استیل کیفیت و جنس بهتری دارند.

دیگ بزرگترین قطعه ماشین لباسشویی است. ماشین لباسشویی دو دیگ دارد, آن چیزی که لباس‌هایتان را داخل آن میاندازید، دیگ داخلی است که می‌چرخد و سوراخ‌هایی برای ورودی و خروجی آب دارد و آن چیزی که نمی‌بینید دیگ ثابتی است که به بدنه ای لباسشویی وصل شده، دیگ بیرونی حاوی دیگ داخلی است که از آن محافظت می‌کند و از نشت آب به سایر قطعات ماشین لباسشویی جلوگیری می‌نماید.

خرید ترموستات ماشین لباسشویی کرمان

ترموستات ماشین لباسشویی

ترموستات وظیفه دارد تا دمای آب موجود در ماشین لباسشویی را کنترل کند.

آب توسط المنت گرمایی گرم می شود، اگر گرمای آب کنترل نشود می تواند بسیار خطرناک باشد، در نتیجه ترموستات در هر لحظه دمای آب را اندازه گیری می کند و به برد اطلاع می دهد و برد به المنت دستور می دهد تا دیگر آب را گرم نکند.

در نهایت ترموستات می تواند با اندازه گیری دمای آب و اطلاع دادن به برد مانع از گرم شدن بیش از اندازه آب شود.

خرید تایمر ماشین لباسشویی کرمان

تایمر ماشین لباسشویی

قطعه ای است که همه اعمال ماشین لباسشویی را تنظیم و هماهنگ می کند.

تایمر از حسگرهای مختلف اطلاعات لازم را می گیرد و با توجه به تنظیماتی که صورت گرفته است به قطعات مختلف دستورات لازم را ارسال می کند.

این قطعه به تنظیم زمان شستشو برای لباس‌های شما کمک می‌کند که می‌تواند به صورت دستی یا خودکار تنظیم شود.

خرید برد ماشین لباسشویی کرمان

برد ماشین لباسشویی

اطلاعات موجود در برد ماشین لباسشویی به گونه‌ای است که به ماشین لباسشویی در عملکرد خود با توجه به نوع لباس کمک کند. این قطعه در واقع مغز ماشین لباسشویی است.

تمام اجزای الکتریکی و مدار‌های ماشین لباسشویی در این قطعه گنجانده شده. در واقع، برد الکترونیکی اطلاعات را دریافت می‌کند و پیام را به مسیر‌های مختلف برای انجام عملکرد بهتر ارسال می‌کند. هرچه لباسشویی‌ها پیشرفته‌تر می‌شوند، نشان‌دهنده‌ی این است که از بردهای تخصصی‌تر و به روزتری در آن‌ها استفاده شده است.

خرید میکروسویچ ماشین لباسشویی کرمان

میکروسوئیچ ماشین لباسشویی

میکروسوئیچ ماشین لباسشویی در واقع همان قفل ایمنی درب می باشد. این قطعه وظیفه دارد تا درب دستگاه را به درستی قفل کند و سپس دستور وارد شدن آب به دستگاه، از طریق برد به شیر برقی داده می شود و دستگاه شروع به کار می کند. این قطعه می تواند در اثر وارد شدن فشار زیاد یا ضربه خراب شود.

خرید شیربرقی ماشین لباسشویی کرمان

شیربرقی ماشین لباسشویی

شیر آب ورودی لباسشویی به قسمتی گفته می شود که دو شیلنگ به آن متصل می باشد. همچنین جریان ورودی آب سرد و گرم را به دستگاه ماشین لباسشویی کنترل می نماید.

پس از روشن شدن ماشین لباسشویی و تنظیم برنامه شستشو، دریچه ورودی آب به طور خودکار باز می‌شود تا آب وارد دیگ داخلی شود. سطح آب در دیگ با توجه به مدل ماشین لباسشویی و برنامه انتخاب شده تعیین می‌شود.

خرید شلنگ خروجی ماشین لباسشویی کرمان

شلنگ تخلیه آب ماشین لباسشویی

پس از اتمام چرخه شستشو با کمک پمپ تخلیه، آب وارد شیلنگ تخلیه می‌شود و آب از ماشین لباسشویی خارج می‌شود.

مجموعه کرمان تعمیر علاوه بر فروش لوازم یدکی لباسشویی در کرمان خدمات تعمیرات انواع لباسشویی را نیز ارائه می‌دهد.
در صورتی که شما برای تعمیر ماشین لباسشویی در کرمان به تعمیرکار متخصص نیاز داشتید، میتوانید با متخصصان کرمان تعمیر تماس بگیرید.