نقاشی ساختمان در کرمان

نقاشی ساختمان در کرمان

نقاشی ساختمان در کرمان، یکی از موثرترین روش‌ ها برای ایجاد تغییر در محیط داخلی، نقاشی میباشد.

بسیاری از افراد با استفاده از رنگ‌ ها به محل زندگی خود روح میبخشند و آن را جذاب تر میکنند. در واقع نقاشی ساختمان یکی از مراحل اصلی برای بازسازی خانه و تغییر دکوراسیون است و نقش فوق‌العاده‌ای در زیباتر شدن خانه ایفا می‌کند.

رنگ‌کردن دیوارهای خانه انتخابی مناسب، برای داشتن محیط زندگی زیبا است.

البته برای یک نقاشی ساختمان حرفه‌ای در ابتدا باید یک متخصص خوب پیدا کرد که تسلط کافی روی کار داشته باشد، نظافت را در زمان کار رعایت کند و خوش‌قول باشد و کار را به موقع تمام کند.

نقاشی ساختمان در کرمان

 

کرمان تعمیر

خدمات نقاشی ساختمان در کرمان

  • اگر قصد بازسازی ساختمان و محیط زندگی خود را دارید،
  • اگر به دنبال تغییر دکوراسیون داخلی هستید،
  • اگر با هزینه کم قصد زیباتر کردن محیط زندگی‌تان را دارید،
  • اگر برای داشتن نظافت و تمیزی بیشتر نیاز به نقاشی دیوار منزل دارید،
  • اگر واحد شما نوساز است و می‌خواهید قبل از ورود به آن، دیوارها را رنگ‌آمیزی کنید،

و موارد دیگر از این دست، می‌توانید از خدمات نقاشی کرمان تعمیر با بهترین متخصصان بهره ببرید.

خدمات کرمان تعمیر برای نقاشی ساختمان

  • زیرسازی بتونه‌کاری دیوار: اولین قدم برای رنگ‌کردن دیوار، انجام زیرسازی و بتونه‌کاری دیوارها است. زیرا دیوارها با مشکلاتی مانند، پوسته‌پوسته شدن، طبله‌کردن، پستی‌ و بلندی، جای میخ و پیچ و موارد دیگر روبرو هستند که اگر قبل از رنگ‌آمیزی رفع نشوند، ظاهر بسیار نامناسبی برای دیوار رنگ‌شده به وجود می‌آورند. البته بعد از زیرسازی نیز باید دیوارها سمباده‌کاری شوند تا صاف و یکدست شده و رنگ به‌خوبی روی آن‌ها بنشیند.
  • زیرسازی و بتونه‌کاری سقف: سقف‌ها نیز به دلایل مختلف همچون ترک‌خوردن، پوسته‌پوسته شدن و طبله‌کردن نیاز به زیرسازی و بتونه‌کاری دارند. البته به دلیل ارتفاع بیشتر، بتونه‌کاری و سمباده‌زدن سقف کار مشکلی‌تری است و نیاز به‌دقت و ظرافت بیشتری دارد.

رنگ‌آمیزی و نقاشی دیوار: رنگ‌زدن دیوارها، مهم‌ترین و حساس‌ترین بخش در رنگ‌آمیزی ساختمان است و باید با دقت و ظرافت بیشتری انجام شود.

روش‌های مختلفی برای رنگ‌زدن دیوارها وجود دارد. استفاده از غلتک، قلم‌مو و پیستوله از متداول‌ترین تکنیک‌های رنگ‌زدن دیوارهاست که بسته به نظر متخصص نقاشی ساختمان یکی از این روش‌ها انتخاب می‌شود.

  • رنگ‌آمیزی و نقاشی سقف: رنگ‌آمیزی سقف تاثیر فوق‌العاده‌ای بر جلوه‌ و زیبایی محیط دارد. رنگ‌های روشن سقف را بلند و رنگ‌های تیره آن را کوتاه‌تر نشان می‌دهد. البته رنگ‌زدن سقف کار آسانی نیست و بهتر است توسط نقاشان ساختمانی انجام گیرد.
  • پتینه‌کاری: پتینه‌کاری دیوار یا کهنه‌کاری درواقع یکی از سبک‌های هنری برای رنگ کردن دیوارهاست که برای استفاده از این خدمات نیز می‌توانید از متخصصان نقاشی ساختمان کرمان تعمیر کمک بگیرید.
  • نقاشی در و پنجره و نرده‌ها: در نقاشی ساختمان‌ها یکی از مهم‌ترین بخش‌ها که شاید کمتر به چشم بیاید ولی تاثیر بسیاری بر زیباتر شدن محیط دارد، رنگ زدن در، پنجره و نرده‌ها است. این خدمات نیز توسط متخصصین کرمان تعمیر ارائه می‌شود.

نقاشی ساختمان در کرمان

مزیت‌های استفاده از کرمان تعمیر برای نقاشی ساختمان

  • مشاوره با متخصص‌ ها، به شما کمک می‌کند رنگ‌های مناسب‌تری برای دیوارها انتخاب کنید. (توجه داشته باشید که مشاوره و بازدید رایگان میباشد.)
  • ترکیب رنگ‌های ساختمانی به‌صورت تخصصی انجام‌شده و نتیجه بهتری حاصل می‌شود.
  • کار با سرعت، دقت و کیفیت بیشتری انجام می‌شود و نتیجه کار بسیار مناسب‌تر خواهد بود.
  • به دلیل عملیات نقاشی به‌هم‌ریختگی در ساختمان به وجود نمی‌آید.

کرمان تعمیر

هزینه نقاشی ساختمان

اگر برای شما هم سوال پیش آمده که نقاشی ساختمان متری چند است، باید بگوییم که هزینه خدمات نقاشی منزل به عوامل مختلفی بستگی دارد. زیرا این کار به عوامل همچون متراژ ساختمان، نوع رنگ مصرفی، نوع کار، ابزار به کار رفته روی دیوارها و… وابسته است.

به‌عنوان‌مثال نرخ نقاشی ساختمان با رنگ‌روغن و تعرفه نقاشی ساختمان با رنگ اکریلیک فرق دارد.

انتخاب بهترین رنگ برای نقاشی ساختمان

هنگامی‌که تصمیم به نقاشی خانه می‌گیرید، اولین قدم انتخاب رنگ‌ دلخواه است.

درواقع برای رنگ‌آمیزی ساختمان با طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها مواجه هستید که می‌توانید با توجه به دکوراسیون داخلی، رنگ پرده‌ها، مبلمان، فرش‌ها، اکسسوری‌ها و همچنین متناسب با کاربری هر اتاق، بهترین رنگ را برای دیوارها انتخاب کنید.

در قدم بعدی نیز نوع رنگ مصرفی باید موردتوجه قرار گیرد. به‌طورکلی نقاشی ساختمان با استفاده از رنگ‌های پلاستیک، اکریلیک و روغنی انجام می‌شود. اما کدام رنگ‌ها برای کدام محیط‌ها مناسب‌ است؟

  • رنگ پلاستیک: رنگ‌های پلاستیکی بدون بو هستند و بیشتر برای نقاشی سقف خانه و یا محل کار مورداستفاده قرار می‌گیرند. این رنگ به دلیل خشک شدن سریع و پوشش‌دهی مناسب، برای نقاشی سقف اتاق‌ها، پذیرایی و سرویس بهداشتی مناسب است. تنها مشکل این رنگ‌، قابل شستشو نبودن آن است.
  • رنگ اکریلیک: رنگ اکریلیک یا رنگ اکرولیک جز رنگ‌های بر پایه آب به‌حساب می‌آید و معمولا قابلیت شستشو دارند. از رنگ‌های اکریلیک به‌عنوان رنگ‌های دوست‌دار محیط‌ زیست نیز یاد می‌شود. نقاشی با رنگ اکرلیک به دلیل خشک شدن سریع، بدون بو بودن و قابلیت شستشو برای هر نوع دیوار و سقفی مناسب است.
  • رنگ‌روغنی: رنگ‌های روغنی جزء رنگ‌های قابل شستشو هستند اما در هنگام اجرا بوی نامناسبی دارد. این رنگ‌ها برای رنگ زدن دیوارها، درها، پنجره‌ها و نرده‌ها کاربرد دارد. برای سقف‌هایی که نیاز به شستشو دارد نیز می‌توانید از رنگ‌روغنی استفاده کنید.

مشاوره رایگان با متخصصین نقاشی ساختمان کرمان تعمیر برای انتخاب نوع رنگ، به شما کمک شایانی خواهد کرد.

نقاشی ساختمان در کرمان

نقاشی ساختمان با غلطک و قلمو

در گذشته برای نقاشی کردن ساختمان بیشتر از قلمو استفاده می‌شد اما در سال‌های اخیر غلطک‌ها کار نقاشی را ساده‌تر کردند. استفاده از هر کدام از این ابزارها به تبحر و توانایی نقاش بستگی دارد. امروزه خیلی از افراد از نقاشی ساختمان با غلطک طرح‌دار استفاده می‌کنند زیرا نتیجه نهایی بسیار شبیه به کاغذ دیواری می‌شود.

گاهی نیز برای ساختمان‌های خالی از نقاشی ساختمان با پمپ و پیستوله استفاده می‌شود. نقاشی ساختمان با رنگ مولتی کالر، نقاشی ساختمان پتینه کاری و… نیز روش‌های مخصوص به خودش را دارد.

اما جدای از روش اجرا، مهمترین نکته در نقاشی ساختمان، ترکیب رنگ است. برای اینکه رنگ مورد نظرتان دقیقا مطابق با خواسته شما باشد می‌توانید ترکیب رنگ را به مراکز تخصصی ترکیب رنگ ساختمانی بسپارید و از آنها رنگ آماده را تحویل بگیرید. البته در این مواقع هزینه رنگ بیشتر خواهد شد. برای اینکه در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید، می‌توانید ترکیب رنگ را به متخصص نقاشی ساختمان کرمان تعمیر بسپارید.

روال انجام خدمات نقاشی ساختمان با کرمان تعمیر و زمان مورد نیاز

بعد از این که شما سفارش خود را در کرمان تعمیر ثبت کردید، نقاش ساختمانی متخصص به منزل شما آمده و راهنمایی های لازم در مورد رنگ، نوع آن و… را در اختیارتان قرار می دهد تا تصمیم گیری برایتان آسان شود. سپس طبق توافق های انجام شده بر سر زمان، کار شروع می شود.

اگر در زمان نقاشی ساختمان خانه خالی باشد بهتر است ولی اگر در خانه لوازم منزل وجود دارد بهتر است رویشان با ملحفه پوشانده شود تا گرد و غبار کمتری روی آنها بنشیند. همچنین می توانید روی زمین برزنت یا پلاستیک پهن کنید تا از ریخته شدن رنگ بر روی آن جلوگیری کنید.

زمان موردنیاز برای نقاشی ساختمان نیز به عوامل مختلفی بستگی دارد. نوع رنگ، میزان خرابی دیوارها، متراژ کار، میزان گچ‌بری‌ها و… همگی در زمان موردنیاز برای تمام شدن کار نقاشی خانه تاثیر دارند. به عنوان مثال رنگ روغن دیرتر خشک می‌شود و زمان بیشتری می‌برد اما رنگ اکرلیک زودتر خشک می‌شود به همین دلیل کار نقاشی زودتر به پایان می‌رسد. تلاش متخصصان ما این است که کار با سرعت و دقت بالا انجام شود تا موجب رضایت خاطر شما باشد.

نقاشی ساختمان در کرمان

کیفیت بالای خدمات نقاشی ساختمان استادکار

اگر به دنبال نقاشی ساختمان با کیفیت هستید، اگر به دنبال زیرسازی و بتونه‌کاری مناسب برای آماده کردن دیوارها هستید، کرمان تعمیر با معرفی بهترین و ماهرترین متخصصان، آماده خدمت‌رسانی به شماست.

اگر برای نقاشی ساختمان جزیی به دنبال نقاش ساختمان روزمزد هستید، اگر به فکر نقاشی منزل جدید هستید، اگر دوست دارید جدیدترین نقاشی ساختمان برای نقاشی منزل مسکونی، محل کار و… بهره ببرید، همین حالا می‌توانید با کرمان تعمیر تماس بگیرید.

این مطلب را دوست داشتید؟ لطفا به آن امتیاز دهید و با دوستان خود به اشتراک بذارید.
# # # #

دیدگاهتان را بنویسید

اگر درباره این مطلب نظری دارید می توانید از طریق این قسمت با ما و بازدیدکنندگان ما به اشتراک بگذارید.

  • 17 + 20 =

    تلفن رزرو سرویس: 09134403768