نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی و ظرفشویی کندی در کرمان

 

 

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی و ظرفشویی کندی در کرمان

 

محصولات کندی

کندی در زمینه تولید وسایل برقی خانگی بسیار فعالیت داشته است و به ویژه این که تنوع در محصولات را بالا برده است که از جمله این محصولات می توان به موارد زیر اشاره نمود

1-ماکروویو کندی

ایمنی و داشتن ظاهری زیبا، در مورد ماکروویوها اهمیت زیادی دارد و برند کندی به کمک سازندگان با تجربه خود که مسلط به تکنولوژی های روز دنیا هستند، بهترین طراحی را برای ماکروویو ارائه کرده اند.

 

2-ماشین لباسشویی کندی

ماشین لباسشویی کندی به گونه ای طراحی شده است که تعداد برنامه های شست و شوی آن ها زیاد باشد تا محدوده انتخاب برنامه زیاد شده و در نتیجه براساس نوع لباس و درجه کثیف بودن آن ها بتوان برنامه مناسب را انتخاب نمود و مصرف انرژی کم شود.

 

3-ماشین ظرفشویی کندی

با توجه به این که ماشین های ظرفشویی باید از نظر بهداشت در کار کیفیت بالایی داشته باشند، به همین منظور برند کندی طراحی ماشین ظرفشویی را براساس آخرین و به روزترین اصول بهداشتی انجام داده است و کیفیت کار را بالا برده است.

 

4-یخچال فریزر کندی

آن چه سبب شده است که یخچال و فریزرهای کندی بتوانند در میان برندهای موجود خود را نشان دهند، تنوع زیاد در طراحی این وسایل است.

 

5-ساید بای ساید کندی

طراحی های بسیار زیبا، رنگ بندی و مهمتر از همه طراحی داخلی بسیار عالی، از جمله مهمترین ویژگی های ساید بای ساید کندی است.

 

 

نمایندگی کندی

نمایندگی کندی شرکتی ایتالیایی است که در سال 1945 شروع به کار نموده است ، آغاز به کار نمایندگی کندی همزمان با تغییر و تحولی عظیم صورت گرفت ، لازم است بدانید اولین ماشین لباسشویی اتوماتیک در ایتالیا توسط این شرکت ، تولید و روانه بازار شد . بعد از 70 سال سابقه در صنعت لوازم خانگی این برند توانسته است جایگاه ویژه ای در خانه ها داشته باشد .

 

نمایندگی کندی در ایران آغاز به کار نموده است و با استقبال بی نظیری از خانه دارها مواجه شده است ، برند کندی جزء برندهای لاکچری در ایران محسوب میشود که همراه با نمایندگی تعمیرات معتبر توانسته است اطمینان ویژه ای به مردم عزیزمان بدهد .

نمایندگی رسمی کندی در ایتالیا اذعان مینماید که : هر کشوری که در کنار فروش لوازم خانگی کندی توانسته است نمایندگی تعمیرات مطمئن و مورد استقبال مردم آن کشور را ، ایجاد نماید بیشترین فروش را به خود اختصاص میدهد ، نمایندگی تعمیرات کندی در ایران ، توسط تعمیرگاه های مجاز از این امر مستثنی نیست .

 

 

 

هدف کرمان تعمیر

زمانی که وسایل خانگی خراب می شود، نمی توان تعمیر آن را به هر تعمیرکاری سپرد بلکه باید به سراغ نمایندگی های مجاز رفت تا از بابت کیفیت کار مطمئن بود. به همین منظور نمایندگی مجاز کندی راه اندازی شده است تا مشتریان این برند، بتوانند اعتماد نموده و بدون نگرانی از نظر خدمات پس از فروش، اقدام به خرید لوازم خانگی کندی نمایند.

کرمان تعمیر با داشتن سرویسکارن مجرب ، از تیم تعمیرکار متخصص تعمیر کندی کمک گرفته است که محصولات شما را حمایت نموده و به محض تماس شما با یکی از سرویسکاران، در اسرع وقت نیروهای خود را به منزل شما اعزام می نماید تا تعمیر وسیله صورت گیرد.