نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی و ظرفشویی ویرپول درکرمان

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی و ظرفشویی ویرپول درکرمان

 

 

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی و ظرفشویی ویرپول درکرمان

 

تاریخچه‌ی لوازم خانگی ویرپول

شرکت لوازم خانگی آمریکایی و چندملیتی است، که در زمینه تولید و عرضه وسایل الکترونیکی خانگی و تجاری فعالیت می‌نماید. این شرکت از سال ۲۰۰۶ در پی پیشی گرفتن از شرکت سوئدی الکت.رولوک.س، به‌عنوان بزرگترین تولیدکننده لوازم خانگی جهان شناخته می‌شود. شرکت ویرپول در سال ۱۹۱۱ توسط لوئیز آپتون در سنت. جوسف، میشیگان تاسیس شد و در حال حاضر دارای ۷۰ کارخانه تولیدی و مرکز تحقیق و توسعه در سراسر جهان بوده و مالک بیش از ۸۰ برند معتبر در حوزه لوازم برقی خانگی می‌باشد، که برای نمونه می‌توان به: شرکت_….، مِی‌تگ، ….، امانا، جان اینگلس و کیچن‌اِید اشاره کرد. دفتر مرکزی این شرکت در شهر بنتون چارتر تاونشیپ، میشیگان قرار دارد و سهام آن در بازار بورس نیویورک معامله می‌شود. شرکت ویرلپول در سال ۲۰۱۳ در فهرست فرچون ۵۰۰ در رتبه ۱۳۲ از بزرگترین شرکت‌های امریکا قرار گرفت.

 

ماشین لباسشویی ویرپول یکی از محصولات پر طرفدار این برند است. استفاده از تکنولوژی روز دنیا به همراه طراحی ظاهر مناسب از جمله پارامتر های محبوبیت ماشین های لباسشویی این برند شده است.

 

ماشین ظرفشویی ویرپول

شرکت Whirlpool با مشاهده علاقمندی مشتریان و میزان نیاز آن ها به استفاده از ماشین ظرفشویی اقدام به تولید ماشین ظرفشویی ویرپول Whirlpool نمود . مشتریان با توجه به پیشینه معتبر ویرپول این محصول را انتخاب نمودند.

 

ویژگی های نمایندگی ویرپول

۱-سرویس در محل : در سالهای گذشته برای برخی از تعمیرات لوازم خانگی لازم بود لوازم را به تعمیرگاه ها منتقل و تعمیرات در آنحا انجام پذیرد ولی امروزه این مجموعه باداشتن کادری مجرب و گسترش فناوری و ابزارها ۱۰۰% تعمیرات را درمحل انجام می دهد.

۲-قطعات اصلی: اصل بودن یا نبودن قطعات یکی از دغدغه های مشتریان است زیرا در صورت استفاده از قطعات غیراصل دستگاهها دچار صدمات جبران ناپذیری خواهند شد.این مجموعه با در نظرگرفتن این دغدغه همشهریان تعمیرات خود را تنها با قطعات اصلی شرکتی انجام می دهد.

ضمانتنامه : تعهد ما پس از تعمیر به پایان نخواهد رسید . به منظور اطمینان و رضایت مشتریان تمامی قطعات و خدمات انجام شده دارای یکسال گارانتی می باشد.

قیمت مناسب: تمامی خدمات بر طبق نرخ های مصوب اتحاده انجام میپذیرد.

 

این مطلب را دوست داشتید؟ لطفا به آن امتیاز دهید و با دوستان خود به اشتراک بذارید.
# # # # #

دیدگاهتان را بنویسید

اگر درباره این مطلب نظری دارید می توانید از طریق این قسمت با ما و بازدیدکنندگان ما به اشتراک بگذارید.

  • 1 × 2 =

    تلفن رزرو سرویس: 09134403768