نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی و ظرفشویی سپهر الکتریک در کرمان

 

 

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی و ظرفشویی سپهر الکتریک در کرمان

 

 

محصولات سپهر الکتریک

سپهر الکتریک دارای محصولات متنوعی در بازار لوازم خانگی است و از آن جایی که توانسته است شرایط تولید خود را با شرایط جهانی وفق دهد، به همین دلیل جایگاه خاصی در میان انواع برند لوازم خانگی دارد. برای مثال در میان محصولات سپهر الکتریک می توان به موارد زیر اشاره نمود

 

امنیت بالا در استفاده از این برند ماکروویو، امکان انتخاب تعداد برنامه های بیشتر و همچنین طراحی زیبا، مهمترین ویژگی های ماکروویو سپهر الکتریک است.

 

با توجه به این برق و آب مهمترین منابع انسانی هستند و باید در مصرف آن ها صرفه جویی نمود، لذا ماشین لباسشویی سپهر الکتریک به گونه ای ساخته شده است که بدون کمترین افت در کیفیت شستن لباس، میزان مصرف آب و برق را کاهش دهد.

 

 

با توجه به نوع کارایی ماشین های ظرفشویی، لازم است بدانید که کارایی بالا در شستن ظروف و همچنین کاربرد آخرین متد جهانی در ساخت این وسیله، از جمله ویژگی های برجسته ماشین ظرفشویی سپهر الکتریک به شمار می روند.

 

آن چه در مورد یخچال فریزرها اهمیت بیشتری دارد، کم مصرف بودن این وسایل است زیرا یخچال و فریزر باید همیشه روشن باشند به همین منظور از جمله برندهایی که کمترین مصرف انرژی را دارند می توان به برند سپهر الکتریک اشاره نمود.

امروزه یخچال های ساید بای ساید در میان مردم محبوبیت زیادی پیدا کرده اند و برندهای مختلف تولید کننده این وسیله باید همیشه آخرین تکنولوژی ها را در ساخت ساید بای ساید به کار ببرند تا بتوانند در میان رقبا موفق شوند و این موضوع، مهمترین اقدامی است که سپهر الکتریک انجام داده است.

 

 

مزایای سرویس در محل نمایندگی تعمیرات سپهرالکتریک

در نمایندگی تعمیرات سپهرالکتریک هیچ نیازی به مراجعه حضوری شما یا انتقال یا جابجایی دستگاه معیوب سپهرالکتریک شما نمی باشد و این یکی از ویژگی های مهم خدمات اکثر تعمیرگاه های مجاز و نمایندگی تعمیرات سپهرالکتریک و لوازم خانگی سپهرالکتریک می باشد که موجب صرفه جویی در وقت و هزینه ها خواهد شد. این ویژگی موجب شده است تا کارشناسان ما در محل شما حضور یابند و تعمیرات محصولات سپهرالکتریک را در منزل شما انجام دهند.

 

 

شرکت سپهرالکتریک

شركت سپهرالكتريك درسال 1359 به منظور تولید انواع لوازم خانگی،كارخانه اي درشهرصنعتی البرز قزوین در زمینی به متراژ 20000مترمربع احداث کرد. اکنون با گذشت سالها تلاش بی وقفه وشبانه روزی و با توسعه وسعت کارخانه به متراژ 75000مترمربع درحال تولید انواع محصولات از قبیل کولرآبی ، بخاری گازی ، آبگرمکن های مخزنی گازی و برقی و انواع ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک و به بهره برداری رسیدن خط مونتاژ اجاق گاز صفحه ای افتخاری عظیم درعرصه صنعت میهن ایران اسلامی میباشد.از ابتدا با این باورکه کیفیت حق مشتری است ،خط مشی خود را جلب رضایت وتامین خواسته مشتریان قرارداده است و جهت دستیابی به این مهم و با توجه به بازار رقابت کنونی درعرصه بین المللی ، امیدواریم به یاری حق تعالی توانسته باشیم در توسعه صادرات غیرنفتی بخصوص لوازم خانگی گامی ارزنده برداریم.ازآنجایی که روند صادرات این شرکت ظرف سال های اخیر رشد صعودی داشته بنابراین مدیران این شرکت را به فعالیت همگام دراین زمینه تشویق نموده است.

امید است که باعنایت حق تعالی و یاری دست اندرکاران صنعت و با بهره گیری از دانش مدیریتی والایی که برخوردار است عامل موثری درگردش چرخ اقتصادکشور و منطقه واشتغال زایی وافزایش و ارتقاء حجم صادرات کشورگردد.

برای تعمیر لباسشویی سپهر و یا ظرفشویی سپهر با یکی از نمایندگی های سپهر داخل سایت تماس بگیرید

 

سرویس و نگهداری ماشین لباسشویی سپهرالکتریک

  • ماشین لباسشویی سپهرالکتریک باید در مکان خود به طور صحیح تراز باشد ، برای تراز کردن از پیچهای زیر ماشین استفاده کنید.
  • در مکانی که در معرض مستقیم اشعه آفتاب یا بارندگی یا سرما هست ، ماشین لباسشویی سپهرالکتریک خود را نصب نفرمایید .
  • لباسشویی شما از سطح دیوار بیش از 5 سانتی متر باید فاصله داشته باشد .
  • در هنگام کار ولوم تایمر ماشین لباسشویی سپهرالکتریک را تغییر ندهید .
  • هنگام تغییر برنامه ابتدا ماشین لباسشویی سپهرالکتریک خود را خاموش و سپس اقدام به تغییرات نمایید .
  • هنگامی که ماشین لباسشویی سپهرالکتریک شما خاموش است ، فلکه شیر تغذیه آب را ببندید .
  • بعد از شستشو ، آب باقیمانده لاستیک دور در ماشین لباسشویی سپهرالکتریک را تخلیه و سپس آن را توسط پارچه نرم خشک نمایید .
  • هر چند وقت یکبار مطمئن شوید که لوله تخلیه یا شیلنگ خروجی وصل بوده و مسیر خروج آب مسدود نباشد .
  • بعد از هر شستشو در ماشین را باز بگذارید تا هوا داخل ماشین گردش نموده و رطوبت آن از بین برود .
  • هر چند وقت یکبار بدون ریختن لباس در ماشین برنامه کامل شستشو را با استفاده از یک ماده حلال کلسیم انجام دهید تا رسوبات ماشین پاک شود .
  • محفظه جا پودری را هر چند وقت یکبار تمیز نمایید .
  • برای دو شستشوی متوالی حداقل یکساعت فاصله قرار دهید .
  • استفاده از لوله کشی با شیر مخلوط و تولید آب ولرم در ماشین لباسشویی ، برای کاهش مصرف برق بسیار مفید خواهد بود .